حوادث

انهدام یک شرکت هرمی در جنوب تهران/ دریافت ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد از زیرمجموعه‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام شرکت هرمی و دستگیری 6 نفر از اعضای اصلی آن خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت. با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای انجمن هرمی شهرستان ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس حرم قرار گرفت. حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) با بررسی های ظریف صحت امر را تضمین کردند.

وی از پیدا شدن محل فعالیت اعضای این باند هرمی در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت. پس از به دست آمدن این اطلاعات، ماموران کلانتری با توافقات تشریفاتی و اخذ مجوزهای لازم، با کنترل پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند. عملیات ششم یکی از اعضای اصلی این شرکت هرمی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شبکه اصلی این گروه کلاهبردار منهدم شده است، گفت: پلیس در بازرسی از محل دستگیری این افراد مقادیر زیادی اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، تراکت و … را نیز کشف و ضبط کرد.

جلیلیان با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد. این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند و در جریان آن صریحا اعتراف کردند که جوانان را فریب داده اند و از زیردستان خود از 100 میلیون تا یک میلیارد ریال پول دریافت کرده اند. کارشناسان تاکنون ارزش اموال کلاهبرداری شده توسط این شرکت هرمی را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده گفت. اعضای این باند تحت بازجویی قرار گرفتند و طی آن به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به پرونده جنایی روانه دادسرا شدند.

در این زمینه بخوانید:

مراقب «اهرام» جدید باشید/ هشدار پلیس درباره کلاهبرداری های هرمی

فرمانده انتظامی شهرستان رای به مردم به ویژه جوانان هشدار داده است که فریب وعده هایی مانند یک شبه پولدار شدن و … را نخورند و در صورت برخورد با شرکت های هرمی به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام