حوادث

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه برنامه برخورد با ماشین های تیراندازی از هفته آینده و بر اساس خواسته مردم اجرا می شود ، گفت: “این یک شغل نیست ، ما به شدت با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار هاس عاصم رضا در مراسم افتتاح مرکز نظارت بر روند کسب و کار پلیس هوشمند ، هدف پلیس امنیت اقتصادی را مبارزه با گروه های قاچاق به ویژه در نهادهای رسمی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی ها نشان می دهد بیشتر قاچاق کالا از منابع رسمی انجام می شود ، افزود: “موضوع کنترل هوشمند فرآیندهای تجارت گمرک امروز مطرح شد.

وی تأکید کرد که برخی مقررات و قوانین نیازی به محدودیت ندارند و باید تغییر یا تغییر یابد. نگهبان های مرزی.

سردار رضا تصریح کرد که پلیس از طریق اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت های محوله از قانون استفاده می کند ، روح “محافظه کاری” و آرامش در آن معنی ندارد ، افزود: تمام شده:

یک مقام عالی رتبه پلیس با بیان اینکه استقرار پلیس در گمرک ، رهبری مبارزه با فساد را تقویت می کند ، افزود: تا پیشرفت خود را گزارش دهند. ” به طوری که ما به زودی شاهد پیشرفت چشمگیر و چشمگیری در اجرای ماموریت های محوله به صورت ماهانه خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ایستگاه پلیس امنیت اقتصادی واقع در گمرک که باید به نفع کارشناسان مراکز تحقیقاتی هوشمند و هدفمند عمل کند ، گفت: این بدان معنی است که علاوه بر این ، نیاز است که مسئولان نظارت هوشمند پلیس بر جغرافیای سرزمینی خود کنترل کافی داشته باشند.

سردار رضا خاطرنشان کرد: نتیجه کار باید در وضعیت بازار ، به ویژه در زمینه تولید ، قابل مشاهده و ملموس باشد ، نه تنها در گمرک ، که همانطور که گفته شد ، با پاسخگویی سایر دستگاه ها ، به ویژه هنگام بحث در مورد پایگاه داده ، به دست می آید. به اگر سایر نهادها در این زمینه همکاری نکنند ، باید در برابر “خزانه” سیستم پاسخگو باشند. “این خواسته از نظر قانونی برای پلیس جدی است.”

به گفته وب سایت پلیس ، وی خاطرنشان کرد که نقش پلیس امنیت اقتصادی مانند یک لوکوموتیو است که با نصب هدفمند ، صحیح ، عملکرد ، عملکرد کلیه دستگاه های مسئول ، موسسات ، با استفاده از همه فرصت های موجود ، ارائه می شود. او اضافه کرد. تأمین می شود ، که منجر به گسترش صلح اقتصادی در جامعه می شود.

انتهای پیام: