حوادث

کشف ۳۰۰۰ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای فاز اول برنامه ملی مبارزه با قاچاق ارز با اولویت “بستن گمرک ، دخانیات ، کالاهای ترانزیتی” ، “نظارت بر انبارها” در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار محمدرضا مقیمی افزودبا در نظر گرفتن عنوان امسال “تولید ، حمایت ، ایجاد اختلال” توسط مقام معظم رهبری در اجرای برنامه های اجرایی پلیس امنیت اقتصادی برای تولیدات داخلی حذف رفع اختلالات ، مبارزه با کالاها و قاچاق خارجی پلیس بورس فاز اول برنامه ملی مبارزه با قاچاق ارز با اولویت “نظارت بر انبارها ، دخانیات ، کالاهای ترانزیتی” ، “نظارت بر انبارها-انبارها” برای از بین بردن شبکه های قاچاق سازمان یافته و شناسایی نقاط ورود ناامن. خروج ، انبارها ، توزیع کالاهای قاچاق ، تشدید مبارزه با پدیده قاچاق در مناطق هدف ، استفاده از تمام فرصت ها و توانایی های نیروی انتظامی و مرزبانان در هفته گذشته.

او افزود. افسران منبع قاچاق ، رهبران شبکه ، محل استقرار ، انبارهای کالاهای قاچاق ، صاحبان کالا را که به طور شبانه روزی مشغول مطالعه بودند ، کشف کردند ، تلاش مضاعف کردند ، تحقیقات میدانی ویژه ، ترفندهای پلیس ، از انبارها و مکانها بازدید کردند . توزیع کنندگان عمده کالاهای قاچاق را پیدا کردند: سیگار ، فرآورده های نفتی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی ، دارویی ، اتومبیل – موتور سیکلت ، چای ، برنج ، کیف – کفش ، لوازم یدکی – غذا – و غیره

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 2.963 میلیارد ریال کشف کردند ، تصریح کرد. در این ارتباط هزار و 152 متهم دستگیر و 690 دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق توقیف و به پارکینگ ارسال شد. زیاد

مقیمی افزود. “پس از تدوین و تکمیل پرونده کالاهای کشف شده ، تحویل سازمان املاک قضایی و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.”

او ادامه داد. “امروز ، نام و اعدام این پلیس برای تولیدکنندگان مردم آشنا است و از طرف دیگر ، برخی فرصت طلبان سودآور در تلاشند تا با تولید قاچاق کالا ، ارز یا اجاره ، فضای تولید داخلی را به تجارت تبدیل کنند. و ایجاد ناامنی در سیستم. “این عرضه و تقاضا است که با اقدامات صحیح پلیس امنیت اقتصادی نتوانسته است به اهداف شیطانی خود برسد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا به همه تاجران ، فرصت طلبان و اخلالگران اقتصادی هشدار می دهد که پلیس امنیت اقتصادی آماده غلبه بر تمام عقب ماندگی های اقتصادی خواهد بود ، مطابق قانون عمل خواهد کرد و کسی را که مأموریتی در این راستا باشد آرام نخواهد کرد. .

به گزارش پایگاه خبری پلیس مقیم ، با اشاره به اینکه ما همیشه با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد ، کسانی که نظم و امنیت اقتصادی را با تمام توان بر هم می زنند ، وی از هموطنان خود خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی در هرگونه اقدام غیرقانونی از طریق اورژانس پلیس اقدام کنند این منطقه. 110 اطلاع

انتهای پیام: