حوادث

افتتاح یادمان شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم در کلانتری ۱۳ شهید بهشتی ورامین

افتتاح یادمان شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم در کلانتری 13 شهید بهشتی ورامین.

سرگرمی برای همه/تهران مراسم افتتاحیه یادواره شهدا با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاون و هماهنگ کننده فرجه شرقی استان تهران سردار قمرت عزیزی برگزار شد. و گروهی از مردم ماموران کلانتری ورامینی بند ۱۳ شهید بهشتی.

در این مراسم سردار عزیز فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه امروز به برکت جانفشانی شهدا امنیت در کشور حاکم است و چشم بیگانگان بوده است. کور به این مرز و. «تجلیل از شهدا یک اثر معنوی و روحی-روانی است» در انجام مأموریت های پلیس.


او اضافه کرد: «شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و ثمره خون پاک آنان را حفظ کنیم.


فرمانده ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: در سال 1380، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان گسترش یافت. این بزرگواران و خانواده هایشان را ارج می نهند که باعث ایجاد فرهنگ فزاینده تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می شود.


سردار عزیز با تاکید بر اینکه زندگی شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اطاعت محض از مقام معظم رهبری و عشق به همگان بوده است. انقلاب ما بیمه شده از خون شهداست و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه حاکم باشد، آسیبی نمی بیند، به آرمان های اصیل اسلامی ما نمی رسد.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را عامل انقلاب و پایداری اسلام دانست و گفت: در عین حال به فرهنگ و سیره شهدا در تقرب به خدا کمک کنید.


لازم به ذکر است در پایان افتتاحیه یادمان شهدا در کلانتری 13 شهید بهشتی دستور ساخت یادمان شهدا در 3 کلانتری دیگر صادر شد.


انتهای پیام