حوادث

خانواده‌های شهدا، سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند

سرگرمی برای همه/ خوزستان فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی امروز که مورد غبطه ابرقدرت های جهانی است، گفت: خانواده معظم شهدا پاسدار شهادت و مرز فضیلت هستند.

سردار حسین اشتر در دیدار با خانواده جمعی از شهدای استان خوزستان با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا در شعور مردم ماندگار ولایتمدار همیشه در عرصه ایران اسلامی فراموش نشدنی است، اظهار داشت: این یاد و خاطره شهدا در زمره شهدای مدافع حرم فراموش نشدنی است. آنان از شعائر دینی از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع کردند، جان خود را با تحسین در راه آزادی و استقلال میهن اسلامی نثار کردند.

به گزارش سرگرمی برای همه به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی از خانواده قربانیان این حادثه به عنوان نمادی از استقامت، ایثار، ولایتمداری، «دین» معرفی کرد. افتخاری مقدس و ارزشمند است.

وی سپس ویژگی بارز خانواده شهدا را عزت، فداکاری و اخلاص ذکر کرد. همه باید قدردان باشند.»

اشتری با اعلام اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود. «شهدا انسان های وارسته ای بودند که با نثار خون پاک خود آزادی، آزادی را به ارمغان آوردند، ما باید ادامه دهنده واقعی راه آنها باشیم. از آرمان های مقدس این عزیزان دفاع کنید».

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و مورد غبطه ابرقدرت های جهانی است، ثمره ایثار شهدا، جانبازان، آزادگان، ایستادگی، از خودگذشتگی است.

او اضافه کرد. «شهدا با شهادت خود نقش خود را در برقراری امنیت جامعه اسلامی ایفا کردند، اکنون وظیفه تک تک افراد جامعه است که در ادامه راه شهدا و پیروی از آنان تلاش کنند تا نقش خود را در این مسیر ایفا کنند». ولایت فقیه.»

فرمانده نیروی انتظامی افزود. شهادت هدیه ای ویژه از جانب خداوند به بندگان صالح است، هدیه ای که در کنار رحمت الهی برای شهدا حیات ابدی به ارمغان می آورد».

لازم به ذکر است خانواده «مالک رسولی نیکی» که در جریان اغتشاشات اخیر خوزستان به ضرب گلوله شورشیان کشته شد و همچنین خانواده «سجاد دالمان و مهدی آزمون» که مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفتند. گشت ها توسط فرمانده ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام: