اجتماعی

شهادت بیش از ۵ درصد نیروهای محیط‌بان / پیگیری پرونده ضاربین محیط‌بان خوزستانی

سرگرمی برای همه / خوزستان فرمانده اداره محیط زیست کشور از رسیدگی به پرونده مهاجمان جانباز خوزستان سیدامین هادی پور خبر داد.

در این بازدید ، جم امشید محبت خانی در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان با تقدیر از تلاش های محیط بانان ، به اهمیت کار آنها اشاره کرد و گفت: “بار اصلی محیط زیست بر دوش این گروه سخت کوش است.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، وی ادامه داد. “تاکنون بیش از 5٪ نیروهای محیط زیست سازمان محیط زیست کشته شده اند ؛ بیش از 400 جانباز وجود دارد ؛ در میان این جانبازان افرادی وجود دارند که حتی دو پا و یک چشم دارند. Lost تمام تلاش ما این است که بتوانیم نگرانی های این عزیزان را به حداقل برسانیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با قدردانی از شهامت و از خودگذشتگی سید امین هادی پور گفت: پس از آشنایی با آخرین وضعیت ، بیایید پرونده آنها را بررسی کنیم.

فرمانده پلیس خوزستان ، سید محمد اکبری صالحی ، با ارزیابی شجاعت پاسداران ، در مورد پرونده سید امین هادی پور گفت. بازداشت فرد اصلی همچنان ادامه دارد ، امیدواریم هرچه سریعتر این فرد دستگیر شود.

او گفت. “سه متهم به جرم خود اعتراف کردند ، بنابراین با قرار وثیقه آزاد شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سرقت از اداره محیط زیست منطقه مسجدسلیمان گفت:

در این دیدار ، سید امین هادی پور با قدردانی از تلاش های نیروهای پلیس ایالتی ، به برخی از مشکلات وی اشاره و خواستار به تعویق افتادن دستگیری متهم تا حصول نتیجه کامل شد.

سید امین هادی پور محیط بان خوزستان در آوریل سال جاری توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

انتهای پیام: