اجتماعی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط

وزیر بهداشت در پیام تبریک خود به مناسبت روز جهانی محیط زیست از همه مسئولان ، از جمله کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند ، به ویژه شرکای بهداشت محیط وزارت بهداشت ، دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای محترم دانشگاه ها تشکر کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه به گزارش وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت خطاب به سران دانشکده علوم پزشکی و دانشکده خدمات بهداشتی و درمانی به شرح زیر است: ما از تلاش ها و تلاش های همه مسئولان در این زمینه ، به ویژه شرکای خود قدردانی می کنیم. توسط اعضای محترم هیات علمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بهداشت محیط ، دانشگاه های پزشکی و دانشگاه ها.

ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط ، با انتخاب شعار سال “سلامت محیط زیست را در اولویت جوامع سالم تر برای بهبود جهانی پس از کرونا قرار دهد” ، فرصتی ارزشمند را برای عوامل بهداشتی به ارمغان آورد تا نقش خود را در محیط زیست به اشتراک بگذارند. باید توجه ویژه ای به حفظ سلامت و ارتقای سلامت جامعه در نظارت بر اپیدمی کرونا شود.

ما امیدواریم که گسترش تعدادی از واکسیناسیون های عمومی در کشور و حداکثر پوشش و از سوی دیگر سلامت دقیق و نظارت عالی بر محیط زیست محیطی و نیروی کار ، از سوی دیگر ، وضعیت عمومی جامعه به تدریج بهبود یابد. بهبود و سود و باشد که ایران عزیز از نعمت بزرگ سلامتی برخوردار باشد.

علاوه بر این ، ادای احترام به شهدای این میدان ، که جان گرانقدر خود را در برابر این بیماری همه گیر فدا کردند ، به کار سخت ، تمرین و تلاش همه پرسنل بهداشت محیط کشورمان ، لایه های عملیاتی ، در برابر کووید -19 ، که یک حرکت جهادی بزرگ و شرافتمندانه است.

انتهای پیام: