اجتماعی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت “روز مادر”

وزیر کشور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی عصمت، طهارت، درایت، علم، مجاهدت را به همه بانوان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سرگرمی برای همه: دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: کشور ایران، به همکاران زنم به ویژه مادران، خواهران و همسران شهدای مدافع وطن و حرم تبریک می گویم.

در طول تاریخ دین ما، از جمله تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و این روزهای سخت مقابله با ویروس شوم کرونا، سرشار از صبر، ایثار، اشک و لبخند است. موثر تلاش موثر و چشمگیر زنان و مادران ترس بانوان دو جهان قهرمانانه می درخشید و دلاوران وطن را در آغوش پر مهرشان سیر می کنند.

نقش سازنده زنان ایرانی در پیشرفت کشور اعم از عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سیاسی بی بدیل، شایسته تجلیل و تجلیل است، بنابراین باید تلاش کنیم تا فرصت های عظیم آنان را کشف و موانع احتمالی را برطرف کنیم. حضور چشمگیر جامعه برای تضمین نیمی از سرمایه انسانی جامعه در توسعه کشور و از سوی دیگر در نظر گرفتن و احترام به نقش بی بدیل آنان در اداره کانون خانواده.

«در پایان میلاد، باز هم با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نکوداشت مقام زن، روز مادر را به تمامی زنان، مردان و زنان ایران زمین تبریک می گویم.

انتهای پیام: