اجتماعی

تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور هرچه موثرتر زنان دیپلمات در جایگاه‌های مدیریتی

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با حضور بانوی رهبران، کارشناسان و کارکنان برگزار شد. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه در این مراسم با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیکا کبری (س) این فرخنده را روز زن دانست. “. “. یک امر ارزشی و افتخاری در کشور ما.

امیر عبداللهیان با برشمردن برخی از صفات والای شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در ارائه نقش والای زن در جامعه و خانواده، حرکت زنان ایران را در مسیر تعالیم این بانو خواند. دو جهان به عنوان یک جنبش مترقی و برابری طلب در ایران اسلامی.

سپس وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تبیین نگاه دستگاه دیپلماسی کشور به زنان در وزارت امور خارجه، نقش دیپلمات های زن را در «نمایندگی توانایی ها، توانمندی ها و جایگاه زنان ایرانی» دانست. «رویکرد وزارت امور خارجه در عرصه بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی بر حمایت و ترویج حضور موثرتر و پررنگ‌تر دیپلمات‌های زن در مناصب رهبری در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور موثر زنان دیپلمات در مناصب رهبری

در این مراسم محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه به تبیین آموزه های آسمانی زندگی پربرکت حضرت فاطمه (س) پرداخت و بر لزوم بازنمایی جایگاه زنان مسلمان و بهره مندی سایر جوامع تاکید کرد. از این آموزه ها

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه به تخصیص برخی تسهیلات اداری وزارت امور خارجه برای حمایت از کارمندان زن وزارت امور خارجه ادامه داد.

در ادامه این مراسم چند تن از بانوان وزارت امور خارجه به ارائه سخنان و توصیه های اداری پرداختند.

انتهای پیام