اقتصادی

پیام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۱

وزیر نفت در پیامی به مناسبت آغاز ملی شدن صنعت نفت در سال 1401 نوشت: او همه موانع را از بین برد.

به گزارش سرگرمی برای همه، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است.

«یا محول الحول و الاحوال:

در حال حاضر در بهترین زمان

فرا رسیدن سال نو، از سرگیری زمین، از سرگیری حیات طبیعت، آیینه ای است در برابر نگاه آگاهانی که آموخته اند دانش را در دفتری ببینند، از هر برگ خرد بیاموزند، الهام بخش ترین آنها. . او “به آینده نگاه می کند”!

درسی که ما کارگران صنعت بزرگ نفت در بیش از صد بهاری که از عمر این مجموعه باشکوه می گذرد با جان و دل زیسته ایم، راهنمای ما بوده است. پیشرفت، توسعه و خودکفایی.

پس از گذشت بیش از چهل سال از نهضت سراسری ملی شدن نفت در 29 اسفند 1359، بیش از چهل سال بعد در پایان هر سال به افتخار این مرد بزرگ به دست کارگران توانمند ایران افتاد. روزی که نوروز را جشن می گیریم، این روز ملی را با جشن های ماندگار سال نو پیوند می زنیم، به خود یادآوری می کنیم که می توانیم.

ما کارگران صنعت نفت در سال 1400 بار دیگر علیرغم تحریم های گسترده نشان دادیم که با اعتماد به نفس، تلاش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، نظم و انضباط و البته امید، می توان بر مانع غلبه کرد

حاصل این تلاش‌ها در کنار امید، فعالیت‌های عظیم در زمینه‌های تولید، پالایش، انتقال، خدمات، نوسازی و توسعه بود که نه تنها صنعت نفت را در حد توان خود برای برداشتن گام‌های اساسی رساند. برای خنثی کردن تحریم ها اما زمستان سرد را با موفقیت به پایان برسانیم گاز، بنزین، گرم کردن خانه های هموطنانمان، چرخه صنعت را در حرکت نگه داریم.

دستیابی به این دستاوردهای باشکوه جز در سایه تلاش ستودنی همه زحمتکشان صنعت میهن اسلامی میسر نشد.

با هفتاد و دومین سالگرد ملی شدن صنعت نفت و در آستانه اولین نوروز قرن پانزدهم، یاد و خاطره همه کسانی که بیش از صد سال به ویژه برای سربلندی این صنعت تلاش کرده اند، گرامی داشته می شود. از هزار شهید گرانقدر نفت همه همکاران و از خانواده‌هایشان به خاطر تلاش‌هایشان برای سربلندی صنعت نفت و به اهتزاز درآوردن پرچم استقلال اقتصادی ایران، برای صبر، استقامت و از خودگذشتگی‌شان تشکر می‌کنم، مطمئن هستم که ادامه می‌دهم: با این تلاش دلسوزانه گام های بلندتری در راه عزت و عزت برداریم.

با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت، آغاز سال 1401، سالی پر برکت، سربلندی، همراه با سلامتی را برای خانواده بزرگ نفتی آرزومندم. ”

انتهای پیام: