حوادث

نیاز به کلانتری‌های متعددی در شرق استان تهران داریم

سرگرمی برای همه / تهران: فرمانده ناجا گفت. “بیش از 90٪ وام های ناجا صرف حقوق می شود. ما در کارهای عمرانی مشکلی داریم که نیاز به کمک اهدا کنندگان امنیت دارد.

سردار حسین اشتری ، امام جمعه جمعه ، نماینده ولی فقیه در ورامین ، آیت الله سید مرتضی محمود گلپایگانی ، روز یکشنبه ، 30 آذر ، پیش از ظهر گفت. از حساسیت خاصی برخوردار است.

او اضافه کرد. “به همین دلیل ، کار همکاران من در فرماندهی انتظامی آرزلیان در استان تهران دو برابر سایر مناطق است.”

وی با ابراز تشکر از حمایت و همکاری امام جمعه ورامین در ایجاد امنیت پایدار در شرق استان تهران ، فرمانده NA JA A خواستار ادامه این حمایت ها شد.

وی با بیان تصویب جلسه ای که به جای این فرمان در فرماندهی انتظامی ارجلیان در استان تهران برگزار شد ، گفت: “هفته آینده ما با شرکای خود در تهران دیدار خواهیم کرد تا تأییدهای جلسه امروز را اجرا کنیم و همه چیز را تقویت کنیم.” ما از این دستور استفاده خواهیم کرد ما از نمایندگان مجلس در این راستا کمک می خواهیم.

سردار اشتری همچنین به محدودیت های ناجا اشاره کرد و افزود: “ورامینایی ها افراد فرهنگی بسیار خوبی هستند ، ما حق داریم برای ایمنی این افراد همه کارها را انجام دهیم.” ما در برخی مناطق جمعیت قابل توجهی داریم ، اما در آن منطقه کلانتری نداریم ، در صورت لزوم با همکار شوید ، همکاران می توانند کمی دیر به آنجا برسند ، و اینها مشکلات ویژه ای در مناطق مجاور تهران است.

او گفت. “ما در شرق استان تهران به چندین ایستگاه پلیس احتیاج داریم. ما از خیرین و افراد برای ساخت یک کلانتری کمک می خواهیم. اگر اهدا کنندگان امنیت به کمک ما بیایند و از توانایی های آنها استفاده کنند ، ما می توانیم تعداد بخشهای پلیس را افزایش دهیم ، زیرا این مجموعه طراحی شده است. ما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستیم.

130،000 نفر در ورامین حتی کلانتری ندارند

امام موقت ورامین در روز جمعه گفت: ولسوالی ورامین خیرآباد – 80،000 نفر و امرآباد – 50،000 نفر ، حتی کلانتری ندارند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز جمعه در دیدار با فرمانده ناجا ، امام سید مرتضی محمودی گلپایگانی ، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت. ورم یکی از شهرهای امام خمینی است که توسط بزرگان و مراجع دیگر تقلید می شود. آنها مهربانی آموختند.

وی استقرار فرماندهی استان ارچلیان تهران در ورامین را اقدامی خوب از سوی ناجا دانست و افزود: “امروز ، فرماندهی استان آذربایجان شرقی به درستی از بار اعزام به تهران می كاهد و خدمات خوبی را به مردم ارائه می دهد ، اما ما به پشتیبانی ناجا بیشتر نیاز داریم.

امام جمعه موقت ورامین گفت: “خیرآباد ورامی ، با بیش از 80،000 نفر جمعیت ، و امرآباد ورامی ، با حدود 50،000 نفر جمعیت ، كلانتری ندارند ، این موارد می تواند منشا برخی از جرایم باشد. از نزدیکترین کلانتری کنار کارخانه قند ، اگر پلیس بخواهد به خیرآباد برسد ، 20 تا 25 دقیقه طول می کشد ، که پلیس مدت زیادی را تحت تعقیب قرار می دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان ورامین نیز باید تلاش و پشتیبانی بیشتری نشان دهند ، افزود: قرارگیری یگان ویژه در شرق تهران یکی دیگر از الزامات فرماندهی انتظامی منطقه است که نیروهای ویژه در استان شرقی تهران تا روز شنبه گاز یا بخاری نفت تأمین نمی کنند. واقعاً صدمه دیده ، ارزشش را ندارد.

وی گفت که محمود ادامه حضور یگان ویژه را از حق منطقه دانست. “البته ، ما محدودیت های ناجا را می دانیم ، اما می خواهیم توجه ویژه ای به منطقه داشته باشیم.”

انتهای پیام: