اجتماعی

مفتخریم که مشغول تامین امنیت و آرامش مردم هستیم

معاون فرمانده ناجا گفت. “ما مفتخریم که در نیروی انتظامی صلح و آرامش را برای مردم فراهم می کنیم.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، به گزارش وب سایت خبری پلیس ، سردار قاسم رضایی با حضور فرماندهان و مقامات عالی رتبه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، از تلاش های پلیس پایتخت تقدیر کرد. آنها برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از امنیت و آرامش مردم ، لیست های فرمانده کل نیروهای مسلح ، رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

وی با بیان سلام و قدرت و قوت فرمانده کمیته ملی المپیک ارمنستان ، اظهار داشت: وی ادامه داد: اخلاص و اطاعت خالص از مقام استاندار یکی از درخشان ترین ویژگی های سردار اشتری است و حل مشکلات همکارانم یکی از عمیق ترین نگرانی های وی است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سردار رحیمی مجاهدی باتجربه بود که اقدامات و برنامه های خوبی را در زمینه فرمان انضباطی تهران بزرگ با روحیه هدفمند و انقلابی انجام داده بود.

سردار رضایی با اشاره به اینکه این افتخار بزرگی است که نیروهای پلیس از سوی فرمانده کل نیروهای مسلح “مجاهدین برای خدا” خوانده شده اند. وزن آن بیش از گذشته است.

او اضافه کرد. “ما مفتخریم كه در نیروی انتظامی امنیت و آرامش را تأمین می كنیم و می توانیم در خدمت مردم عزیز و گرانبها باشیم.”

سردار رضاییان با اشاره به اینکه سردار سلیمان باید نمونه ای از نقش ما باشد ، گفت: “سردار سلیمانی سمبل اخلاص و مراقبت از یتیم خانه ها بود و با وجود پرهیز از نامه ها و نشانه ها ، خداوند متعال او را به محبوب قلب ها در سراسر جهان تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل شهدا به شهادت رسیده ایم ، گفت: باید راه آنها را ادامه دهیم. “همیشه سه سؤال از هوشیاری خداوند ، حقیقت مرگ و شرح روز قیامت و کتاب را به خاطر بسپارید و بدانید که این سه مؤلفه می توانند ما را به سمت اخلاص سوق دهند.

انتهای پیام