اجتماعی

مردم باید بدون منت بهترین خدمات را دریافت کنند

سرگرمی برای همه / تهران: فرمانده ویژه پلیس شرق استان تهران گفت. “مردم 75٪ از ناجا راضی هستند که آمار بسیار خوبی است.”

سردار کیومرث عزیز امروز چهارشنبه 7 آبان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس شهرستان کارچک گفت.

او ادامه داد. پلیس مسئول ایجاد امنیت داخلی است و مسئول امنیت ناجا در تمام مناطق کشور است. اگر همه مقامات کشور با یکدیگر متحد نباشند و مردم همکاری نکنند ، ناجا نمی تواند در این امر موفق شود.

فرمانده پلیس استان ارجلیان تهران افزود. مسئولان باید در احقاق حقوق مردم تلاش کنند تا در جامعه امنیت برقرار شود و اگر امنیت در جامعه وجود داشته باشد ، قوه قضاییه و ناجا در این زمینه موفق خواهند بود.

سردار عزیز اظهار داشت. “طبق نظرسنجی های انجام شده توسط م institسسات تحقیقاتی ، مردم 75٪ از نیروهای مسلح و ناجا راضی هستند ، که آمار بسیار خوبی است.”

وی گفت: وی از همه کسانی که دستیار ناجا در شهر کارچک هستند ، تمجید کرد. “اگر ما می خواهیم امنیت در شهر باشد ، نیروهای پلیس در این شهر باید تقویت شوند. ناجا به امکانات و تجهیزات نیاز دارد و پلیس باید به آخرین امکانات مجهز باشد و مردم باید بدون تأخیر بهترین خدمات را دریافت کنند.

فرمانده پلیس شرق تهران یادآور شد. “وقتی به دیدار خانواده های شهدا می رویم از حضور پدران و مادران شهدا استفاده می کنیم که این باعث افزایش روحیه جهادی می شود.

سردار عزیز با بیان اینکه وظیفه ناجا مقاومت در برابر ضد انقلاب و سلطنت طلبان است ، خاطرنشان کرد:

وی تأکید کرد. تاکنون هیچ مقام ناجا در شهر کرچک دستگیر نشده است ، اما سه مقام در شهرهای همجوار دستگیر شده اند که این امر زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مقامات آن دارای فساد اقتصادی و اخلاقی هستند.

فرمانده پلیس شرق تهران اظهار داشت. “به دلیل دشواری های دولت ، نمی تواند ، باید نتواند به ناجا کمک کند. ما از همه مقامات می خواهیم ناجا را در مسئولیت ها و مأموریت هایش یاری کنند.”

انتهای پیام: