اجتماعی

اعمال قانون باید محترمانه باشد و با مردم مودبانه برخورد شود

سرگرمی برای همه / بوشهر دفتر کلانتر بوش گفت: با حضور پلیس در سطح شهر ، امنیت مردم حفظ می شود و رضایت مردم افزایش می یابد.

سردار خلیل واعظ با بیان اینکه پلیس راهور ویترین مفقود است ، افزود: “آمار از تصادف در سه ماه اول امسال در ایالت بوشهر نشان می دهد که 82٪ از کشته شدگان در حوادث جاده ای در شبکه راه هستند.” 56 درصد تلفات موتورسیکلت موتورسیکلت است.

وی بر نقش کلاه ایمنی در حفظ جان موتورسواران و لزوم ساماندهی موتور سیکلت در منطقه تأکید کرد.

این مقام پلیس گفت: علت اصلی تصادفات ، تقصیر موتورسیکلت ها ، عدم رعایت آنها از قوانین و مقررات بوده است. “کار با پلیس ، رانندگی موتور سیکلت های تهاجمی ، نجات جان موتور سیکلت ها ، عابران پیاده و مردم از اولویت های پلیس است.” این است

سردار واعظ ادامه داد. امنیت مردم با حضور پلیس در این شهر حفظ می شود و رضایت مردم افزایش می یابد.

رئیس پلیس بوش گفت. وی ادامه داد: برخورد با مردم بسیار مهم است و پلیس جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم ، مردم و مردم ایستاده است ، بنابراین در صورت لزوم اجرای قانون باید برای مردم احترام و مودب باشد.

یک مقام ارشد پلیس گفت: ایجاد فرهنگ و آموزش بسیار مهم است و آموزش شهروندان برای جلوگیری از نظم و انضباط و معرفی رفتار عادی و جلوگیری از غیرقانونی بودن توسط کاربران در این زمینه بسیار مهم است.

او تأکید کرد وی ادامه داد: این موتورسیکلت وسیله نقلیه پر سرعت و ناامن در حومه شهر به دلیل عدم حفاظت مناسب و ایمن است. بنابراین ، در زمان حادثه و در زمان تصادف ، درصد آسیب پذیری ها بسیار زیاد است. “

سردار خلیل واعظی گفت. “والدین باید تا زمانی که فرزندانشان از شرایط قانونی و مهارت های لازم برخوردار شوند ، شاهد کنترل بیشتر فرزندان خود باشند و موتور سیکلت خود را تأمین نکنند تا شاهد کاهش مداوم در تصادفات در منطقه باشند.”

وی ادامه داد: موتورسواران می توانند تصادفات را کاهش دهند. موتورسواران علاوه بر حق رانندگی باید کلاه ایمنی هم داشته باشند. از پیاده روی در پیاده روها و حرکت در جهت مخالف خودداری کنید. در تقاطع ها و میادین که امکان تصادف به علت تداخل وجود دارد ، به علائم و چراغ راهنمایی توجه کرده و با سرعت مطمئن رانندگی کنید. همیشه هنگام رانندگی مسافت های طولی و عرضی را با سایر وسایل نقلیه حفظ کنید. از حرکات نمایشی ، مارپیچی و خطرناک که خود و دیگران را تهدید می کند ، خودداری کنید.

انتهای پیام