عمومی

منبرهای حسینی باید چراغ راه مردم باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مس المسلمین مرتضی وافل: بعد از ظهر تاسوعا ، با اشاره به تأثیر معابد حسین ، گفت:

اعلام کرد. این باید کلیدی را به مخاطب نشان دهد که ده ها راه برای پاسخ به سوالات آنها باز کند.

مدیر پژوهشکده امام حسین (ع)ع) وی اظهار داشت که هدف دین کیفیت است نه کمیت. دشمن انسان روح سرکش است ، در حالی که شیطان هر فردی از جنس خود است ؛ همه در برابر نفس وسوسه می کنند.

وی با اشاره به جنبه چهارم اسلام ، خاطرنشان کرد: ما می توانیم دین را برای خود به گونه ای تعریف کنیم که همه آن را یک لذت و لذت بدانیم ، که اگر لذت رفتن را بدانید ، دیگر به دنبال شهوت نیستید.

اشتیاق مذهبی کربلا ، نیاز بشر به آخرالزمان

او ، اصغر طاهرزاده ، در برنامه ویژه مردم عاشورا ، راز اصحاب برای ماندن در کنار امام را چنین بیان کرد: هیجان دینی که کربلا آن را منعکس کرد ، گواهی بر نیازهای مردم آخرالزمانی است.

او اضافه کرد. «یاران امام در شب عاشورا ماندند ، زیرا تصور روشنی از حقیقت داشتند تا پاسخ ایمان خود را داشته باشند.

این متکلم بیان می کند که ایمانی که در روح شما نفوذ می کند نوعی ایمان است کربلاست، گفت. شما در آغوش خدا هستید ، کیه جهان از آن خداست ، بنابراین می توانید خود را در وجود حکمت امام Tr پیدا کنید.

او یادآور شد. “این بود که شهدای ما جان باختند.”

حضرت عباس (ع) الگوی خودکنترلی است

خود کنترلی موضوع قسمت هشتم برنامه آیینی عشق شبکه اصفهان بود که در آن حجت الاسلام اومی اظهار داشت:

او اضافه کرد.

این کارشناس آموزشی لازم دانستن نهی به خواسته های بیهوده برای حفظ طبیعت و وسایل شیطانی را ضروری دانست. برای جلوگیری از افتادن. ” بودن.

ادامه برنامه حجت الاسلام مueذن یکی دیگر از کارشناسان برنامه دیگر ، حضرت کمر بنی هاشم ، مدل خودکنترلی را ارائه کرد و گفت:

او معتقد است که ما باید به کودکان احساس شایستگی بدهیم ، که آنها را به مقاومت در برابر خواسته های اشتباه کودکان ترغیب می کند و کارآیی کودکان ، تقلید بی دلیل ، درهم تنیدگی ، انتظارات زیاد و مسئولیت پایین آنها ، زیرساخت های قوی در آنها را نشان می دهد. شکل نمی گیرد.