حوادث

اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های برون‌شهری/تشدید نظارت بر مراکز معاینه فنی

اداره بازرسی فنی وسایل نقلیه کشور از نظارت و اجرای قانون وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی توسط دوربین های نظارتی حومه ای خبر داده است.

عبدالله مطوی در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی گفت: در توضیح روند معاینه فنی توسط دوربین های نظارتی حومه ای بدون نظارت بر وسایل نقلیه ، جریمه های بیشتر آنها. برای اطمینان از رفع نقص ، بهینه سازی و کاهش نقص خودرو مطابق با مسئولیت های قانونی آن براساس مصوبات دولت. مصرف سوخت ، کاهش آلودگی وسایل نقلیه و نور و افزایش ضریب ایمنی خودروهای سنگین. با همکاری پلیس ، پلیس راهنمایی و رانندگی و وزارت راه و شهرسازی پیگیر اجرای جدی آیین نامه اجرایی ماده (8) قانون هوای پاک و مطابق آخرین توافق نامه ها به زودی علاوه بر این هستند. طرح ترافیک LE urban LEZ؛ دوربین های نظارتی حومه در محورهای جاده ای برای حفظ سطح ایمنی خودرو و سطح آلودگی در محورهای حمل و نقل کشور ، برای اعمال جریمه های خودروهای فرسوده توسط واحدهای سازمان مربوطه بدون گواهی معاینه فنی استفاده می شود:

وی با اشاره به ضوابط ماده (8) قانون هوای پاک در مورد عمر خودروهای فرسوده ، افزود: قسمت 8 قانون فوق الذکر ذکر شده است.

وی با تأکید بر فعال سازی کنترل مراکز معاینه فنی گفت: آنها به طور مداوم ارزیابی می شوند توسط متخصصان معاینه فنی اتحادیه از طریق نفوذ چهره به چهره ارزیابی می شوند.

متولی تأکید کرد. با توجه به اهمیت معاینه فنی ، از این پس کنترل مراکز معاینه فنی تشدید می شود ، مسئولیت بازرسان دو برابر می شود. اجرای مراکز بازرسی. آنها با افزودن کنترل از نظر فنی سرزده خواهند بود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در روز چهارشنبه دوم ژوئیه ، در پنجشنبه سوم ژوئیه به دعوت آژانس محیط زیست ، یک اتوبوس حامل روزنامه نگاران در یک مأموریت و یک اتوبوس حامل سربازان ، مهشاد کریمی را کشته و وی ریحانه یاسین خبرنگار سرگرمی برای همه شد ، ایرنا خبرنگار و یک معلم و چهار نفر. موردی که در آن “بی احتیاطی راننده اتوبوس ناجا در راننده اتوبوس به دلیل ناتوانی در رانندگی با وسیله نقلیه به دلیل سرعت زیاد در شیب ها (نقص در مواد 129-130) از قوانین راهنمایی و رانندگی” در راننده اتوبوس در نوبت ایمن است “و هماهنگ کننده های سهل انگاری و سهل انگاری. “سفر – عدم وجود یک ماشین راحت و عدم آشنایی راننده با جاده و بدون جهان جهانی به دلیل عدم وجود دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و دلیل و علت به استفاده از وسیله نقلیه دارای نقص (نقض مواد 54 و 98 آیین دادرسی راهور) برای گزارش در مورد وضعیت وسیله نقلیه دارای نقص فنی

انتهای پیام: