اجتماعی

برخورد پلیس با تخلفات ساکن خودرویی در شب‌های قدر

معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه با تخلفات اهالی به ویژه تخلفاتی که منجر به اختلال در تردد و افزایش حجم تردد در شب می شود، گفت: برخورد می شود.

در گفت و گو با سرهنگ علی هموهانی با سرگرمی برای همه. وی با اشاره به آمادگی پلیس در شب های قدر گفت. پلیس راهور تهران بزرگ راهپیمایی های ویژه ای در شب قدر برگزار می کند، کارکنان ما در مکان های شب قدر به ویژه اطراف امامزاده، تکایا و حسینیان حضور صددرصدی خواهند داشت. برای تسهیل ترافیک، برای تنظیم ترافیک.” خودروها، موتورسیکلت ها و شهروندان فعال خواهند شد. خوشبختانه با تدارکات، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در کمال آرامش گذشت.

وی با تاکید بر اینکه در این مراسم ممکن است برخی از معابر فرعی به صورت موقت برای برگزاری مراسم بسته شود، افزود: پلیس.

هماخانی با اشاره به هشدارهای پلیس راهور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفت: آنها می گویند: «تهران نباید اجازه دهد کامیون ها وارد شهر شوند. در این رابطه کامیون های ورودی به شهر متوقف می شوند، قانون اعمال می شود، به خارج از شهر هدایت می شوند.

معاون آموزش و فرهنگ راهور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: علاوه بر “محدودیت” در تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین محدودیت ها، افسران پلیسی که از محل های مسکونی و پارکینگ در مناطق ممنوعه در مجاورت زیارتگاه ها، عبادتگاه ها، مساجد تخلف می کنند. مراسم پر زرق و برق.» شب قدر شاهد شب شهادت مولای متقیان علی (ع) خواهد بود که به آشوب، عزاداری برای دیگر عزاداران و قانون شکنی می انجامد.

به هموخان اضافه کرد. ماموران پلیس راهور برای کل شهر آماده 100 درصدی هستند، برای یافتن پارکینگ، برای یافتن ایست مناسب برای خودروی عزاداران دستور خواهند داد.

وی ابراز امیدواری کرد با تدابیر پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم احساس کنند که از این شب های پربرکت در آرامش کامل برخوردار شوند.

به گفته معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، استقرار و آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم شب قدر ادامه دارد.

انتهای پیام: