اجتماعی

ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران در شب‌های قدر

معاون فرهنگی و آموزشی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود و تردد کامیون ها در شب قدر در جاده های تهران خبر داد.

سرهنگ علی حموخانی در گفت وگو با سرگرمی برای همه، با اشاره به آمادگی پلیس در شب های قدر، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ راهپیمایی ویژه شب های قدر را برگزار می کند و ماموران ما در شب های قدر به ویژه امامزاده حضور صددرصدی خواهند داشت. تکایا و حسینیه ها برای تسهیل تردد و تنظیم تردد خودروها، موتورسیکلت ها و شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در این مراسم ممکن است برخی از معابر فرعی برای برگزاری مراسم به طور موقت بسته شود. این امکان وجود دارد که معابر برای مراسم ها فراهم شود، محدودیت های موقتی برای تردد خواهیم داشت، در این رابطه از شهروندان می خواهیم. با پلیس همکاری کنید.

این کودک با اشاره به اظهارات قبلی پلیس مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در شب های قدر در تهران، عنوان کرد. از ورودی های تهران و کامیون های وارد شهر جلوگیری کنید. در این رابطه کامیون های ورودی به شهر متوقف می شوند، قانون اعمال می شود، به خارج از شهر هدایت می شوند.

معاون آموزش و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: امشب تعدادی کامیون وارد شهر تهران شدند که ماموران پلیس راهور ده ها دستگاه از آن را متوقف کردند.

هاموهانی ابراز امیدواری کرد با اقدامات پلیسی و همچنین همکاری شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم در کمال آرامش از این شب های پربرکت رضایت داشته باشند.

به گفته وی، اعزام و آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم شب های قدر ادامه دارد.

انتهای پیام: