حوادث

اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت تردد در جاده های چالوس – هراز در آخر هفته را تشریح کرد.

در مصاحبه ای که با سرهنگ احمد شیران با سرگرمی برای همه انجام شد. وی در این خصوص گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به شمال کشور که از روز چهارشنبه آغاز شده، تا روز شنبه ادامه دارد. بر این اساس از ساعت 12 روز چهارشنبه 30 فروردین لغایت ساعت 6 صبح روز شنبه 12 اردیبهشت تردد موتورسیکلت از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکو و تهران – سمنان – مشهد، روبرو و در صورت مشاهده ممنوع است. ، به پلیس با آن برخورد خواهد کرد، انجام خواهد داد. البته تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت در این مسیرها بلامانع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس ممنوع است. با توجه به اینکه روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه از ساعت 13 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و یک طرفه می باشد. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای جمعه و شنبه، ساعت 2 الی 3 و 3 از کرج از ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، روز از مرزن آباد به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود. . کرج و تهران.

وی با اشاره به محور هراز به شیران گفت. تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است! همچنین تردد کلیه کامیون ها، وانت ها و فاسد شدنی ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 30 فروردین ماه و همچنین روزهای پنجشنبه، جمعه و جمعه از ساعت 6 تا 24 ممنوع است. روزهای شنبه 1 الی 3 اردیبهشت از محور هراز. 2 و 3 اردیبهشت جمعه و شنبه ها از ساعت 14 الی 3 اردیبهشت از ساعت 14 الی 22 تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به آمل یک طرفه می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات ترافیک و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در محورهای قزوین – رشت – فیروزکو محدودیتی اعمال نشده است، تردد در این محور به روال عادی انجام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره یک طرفه سازی هراز و چالوس انجام می شود یا خیر؟ او گفت. «این موضوع پیش بینی شده است، اجرای آن بستگی به بار ترافیکی این محورها دارد. بنابراین، اکنون می توان چالوس و هراز را یکجانبه کرد.

شیران 120 شماره تلفن را اعلام کرد و از رانندگان و مسافران خواست تا قبل از حرکت با این شماره تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت آب و هوا در جاده ها مطلع شوند و بر اساس اطلاعات دریافتی از آن، سفر خود را برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام: