اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

محورهای تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال به جنوب) در اکثر محورها (مسیر رفت و برگشت) یک طرفه شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مقاطعی از مسیر (شمال به جنوب) سنگین است. تردد از محور انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب از محور تهران-شمال (جنوب به شمال) و هراز (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک سنگین از محور هراز (شمال به جنوب) و شاهاندشت، گزناک در مناطق آب اسک.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محور فیروزکو روستاهای پل سفید، دماوند – گلهک (شمال به جنوب)، بزرگراه رشت – قزوین، سراوان، رودباری – جنگل شیرین بدون محدوده پرداب است. . منطقه جاجرود تهران گزارش شده است.

بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است: چسمه شور حدفاصل محور بهشت ​​زهرا – آزادگان تا محور تهران – فشم و بالعکس از حاجی آباد به حاجی آباد. محور رودک، اردبیل – آستارا، روبروی گردنه کوه حیران، محور گالیکش – جنگل گلستان مشاهده شد.

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که محورهای شمالی تداخل جوی ندارند و در برخی نقاط بختیار، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بارندگی به ثبت رسیده است. ، استان های خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر مابقی محورهای مواصلاتی جمهوری بر اساس تصاویر دریافتی از محدوده مسدود شده به استثنای محورهای مسدود، دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ثبت ترافیک، خدمات گشت و تردد در جریان است. به طور معمول بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سوابق 2 تردد فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته، یک دهم درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ثبت رسید. سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این پیام، اوج سفر از ساعت 18:00 تا 19:00 و حداقل از ساعت 4 تا 5 و همچنین افراد می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام: