حوادث

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده‌های غربی تهران / انسداد چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا شرایط آخرین ترافیک جاده ای کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیران در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، در مورد آخرین وضعیت جاده های کشور گفت. پل فردیس بزرگراه قزوین و کرج و پل فردیس و بزرگراه Cl-Bridge ابر بزرگراه کرج-تهران نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک در مناطق هود اودنس در محور شهریار – تهران نیز مشکل است ، گفت: محورهای دیگر هموار حرکت می کنند. “تمام شده:

وی همچنین از انسداد محور چالوس خبر داد و گفت: محور “چالوس” از مرزن آباد به دزدبان که تا 3 مارس در استان مازندران واقع شده است ، هر هفته ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر ، به دلیل انجام عملیات ترافیکی “محورهای جایگزین الهراز”. و فیروزکوه تمام شد.

وی همچنین درباره آخرین شرایط آب و هوایی این کشور به شیران گفت. گزارش ها حاکی از بارندگی در برخی از مناطق مازندران و استان های گلستان است ، اما در مناطق دیگر هواشناسی خاصی گزارش نشده است.

رئیس مرکز کنترل اطلاعات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا همچنین به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا پایان هفته اشاره کرد. “اگر سفر می کنید.” به دلیل برودت هوا ممکن است جاده ها لغزنده باشد و رانندگان باید با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه در این جاده ها رانندگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه قبل از سفر باید سیستم گرمایشی خودرو و برف پاک کن ها فراهم شود ، گفت: کنار جاده ها

انتهای پیام: