حوادث

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس/ پیش‌بینی بارندگی در جاده‌های کشور از فردا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیکی نیمه گران قیمت در جاده چالوس خبر می دهد.

سرهنگ احمد شیران در مصاحبه با سرگرمی برای همه صبح روز دوم 1400 ، او در مورد وضعیت جاده های کشور گفت. “بر اساس گزارش ها از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، اکنون ترافیک در محور کرج – چالوس جنوب به شمال است. گرماب ، نسا ، تقاطع دیزین ، ورودی جنوبی تونل. “کندوان و سیاه بیشه نیمه سنگین هستند. اما مشکل خاصی از ترافیک در جاده های دیگر جمهوری وجود ندارد ، ترافیک کند است.

وی همچنین در مورد جاده های مسدود شده گفت. جاده شهداد به نهبندان و جاده خرم آباد پلدختر دو مسیر حمل و نقل مسدود شده است ، و این مسیر توسط جاده های دیگر انجام می شود.

راهور ناجا رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پلیس با اشاره به آخرین پیش بینی هواشناسی از بارندگی در کشور گفت: زیر “باران” جاده های لغزنده به شهروندان اجازه دهید از مسیرهای غیر ضروری جلوگیری کنند.

شیران ادامه داد. هنگام رانندگی در شرایط بارانی بسیار مهم است که شیشه پاک کن ایمن باشد ، سرعت مطمئنی را حفظ کند ، مسافت بیشتری را با ماشین جلویی در نظر بگیرید. یکی از راه های دریافت فاصله طولی مناسب از اتومبیل مقابل خود پیروی از قانون دو ثانیه ای است. به این ترتیب راننده باید اشاره گر جلوی خود را در نظر بگیرد که می تواند علامت ، چراغ راهنمایی یا اسکله پل باشد. به محض عبور ماشین از مقابل نشانگر تعیین شده ، برای دو ثانیه فکر کنید. اگر دو ثانیه قبل به نقطه اشاره گر برسد ، فاصله کوتاه و نامناسب است و پس از دو ثانیه فاصله مربوطه حفظ می شود. البته وقتی باران می بارد ، جاده لغزنده است ، این فاصله را باید بیشتر در نظر گرفت.

انتهای پیام: