عمومی

جلوگیری از سقوط کامیون به دره ۳۰ متری توسط آتش نشانان شهر قدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، صبح روز پنجشنبه محسن هومن در جمع خبرنگاران از عملیات ویژه آتش نشانی این شهرستان برای جلوگیری از سقوط کامیون به دره 30 متری خبر داد. آنها قصد داشتند در 30 متری معدن شن و ماسه به درون تنگه سقوط کنند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در تشریح این مأموریت گفت: “امدادگران و ایستگاه های کمکی در محل جاده شهریاری کرج در خیابان دامداران واقع در معدن شن و ماسه برای کامیون در محل حادثه حاضر شدند.” پرونده ارسال شده است

او اضافه کرد. “آتش نشانان در محل حاضر شدند و دیدند كه كامیون در حال سقوط به دره ای در نزدیكی پرتگاه است ، راننده آن نمی تواند از ماشین پیاده شود.” در این شرایط ، هنگامی که هر لحظه امکان سقوط کامیون به درون دره وجود داشت ، امدادگران آتش نشانی ابتدا از سقوط کامیون به داخل تنگه جلوگیری کردند ، سپس برای نجات راننده گیر افتاده اقدام کردند.

هومانی خاطرنشان كرد: راننده تقریبا 70 سال داخل اتومبیل بوده و از ترس قادر به حركت و خارج شدن از اتومبیل نبود. “در این وضعیت خطرناک ، به دلیل عدم تعادل کامیون ، هر لحظه خطر سقوط به 30 عمق وجود دارد. یک متر بود ، یک آتش نشان شجاع ،” حسین رنجبر “مجهز بود. هارنس او وارد کابین یک کامیون جرثقیل شد ، هارنس راننده را به سمت جسد برد و آن را به بیرون منتقل کرد. پس از نجات راننده کامیون ، وی را از جرثقیل خارج کردند و در پایان نیروهای سازمان با کمک جرثقیل ماشین را بیرون آوردند.