عمومی

نجات چوپان حادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر در کوه پریشان قروه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیام باشکوه گفتگو گفتن وی به خبرنگار آنلاین گفت. “چند ساعت پیش ، پس از دریافت اطلاعاتی از مردم محلی مبنی بر سقوط مردی از کوه ، با عوامل امدادی مرکز Eoc ، نجات گنجی و پایگاه امداد تماس گرفت. قروبه: آمبولانس ، تجهیزات و تجهیزات برای محل حادثه ترک شده است.

او افزود. یک مرد چوپان که پس از سقوط از درخت در کوه پریشان دچار حادثه شد با تلاش های نجات نجات یافت.

علا علالی اظهار داشت. فرد مصدوم که از ناحیه شانه چپ مجروح شده بود پس از اقدامات مقدماتی امدادگران طبق تجربه پایگاه ، وی با آمبولانس توسط هلال احمر به روستای نعمت آباد منتقل و برای مداوا و بستری شدن به 115 نفر از نیروها تحویل داده شد.

وی ذکر کرد. “ما از شهروندان انتظار داریم كه با در نظر گرفتن شرایط منطقه ، تصادفات متعدد با كوهنوردان ، نكات امنیتی را در نظر بگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.”

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: “با توجه به اقدامات لازم توسط مردم به موقع ارائه شده است امدادگران هلال احمر در شرایط خوبی قرار دارد ، جای نگرانی نیست.

او گفت. “در صورت بروز حادثه ، شهروندان باید با جمعیت هلال احمر به شماره 112 تماس بگیرند تا در صورت لزوم ، امدادگران در اسرع وقت به محل زایمان اعزام شوند و اقدامات لازم را برای نجات مصدومان انجام دهند.