اجتماعی

کسب نشان عالی صلیب سرخ توسط جمعیت هلال احمر کشور

سرگرمی برای همه/ همدان رئیس جمعیت هلال احمر کشور از اعطای بالاترین نشان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر (هنری دیویسون) به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

پیرحسین کولیوند روز شنبه 28 آذرماه در سفر یک روزه خود به استان همدان در تویسرکان اعلام کرد. این یک افتخار بزرگ برای کشور عزیزمان است، زیرا نمایندگان 192 کشور در این نشست بین المللی حضور داشتند و به پا خاستند. به اتفاق آرا به احترام ایران و جمهوری اسلامی ایران ایران را تشویق کردند.

وی با اشاره به روابط بسیار خوب جمعیت هلال احمر ایران با شرکای بین المللی آن گفت. این حادثه به این معناست که کشوری که تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد، همچنان می تواند قیام کند و بدرخشد و با وجود این همه فشار و بدبینی. از دیدگاه دشمن، هنوز در سطح جهانی است، ما دستاوردهای خوبی داشته ایم.

کولیوند گفت: کار هلال احمر خیریه و نیکوکاری است و خدمت رسانی در این مجموعه که به صورت داوطلبانه و بدون دستمزد انجام می شود خدمتی ارزشمند و بسیج ساز است.

او ادامه داد. جمعیت هلال احمر در امدادرسانی دیدگاه سیاسی و مذهبی خاصی ندارد و در صورت وقوع اتفاق غیرمنتظره ای همه مردم به یک اندازه با حفظ بی طرفی از خدمات این جمعیت بهره مند می شوند و مهم رستگاری انسان است. او زندگی می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت. وی افزود: طی جلساتی که با شرکای خود در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر داشتیم، موفق شدیم کرسی هلال احمر بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در دفاتر به دست آوریم. فدراسیون، و اکنون نمایندگان ما در ژنو، آنها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مستقر هستند.

کولیوند در ادامه حضور هلال احمر ایران در عملیات های بین المللی را موفقیت آمیز و حضور این گروه در مراسم اربعین و در خاک عراق را نمونه خوبی از کار داوطلبان هلال احمر دانست و گفت: تعداد نیروهای امدادی و پزشکی ما در عراق چهار برابر سال های گذشته است و تعداد زیادی آمبولانس و خودروهای امدادی به داخل عراق حرکت کرده اند و مراکز جاده ای و درمانی زیادی در محورهای مواصلاتی زائران در حال عبور ایجاد شده است. جنوب غربی و عقب غربی. مرزهای ایران تا کربلا.

او اضافه کرد: در هر 100 خط عمودی از نجف تا کربلا یک مرکز مددکاری- درمانی ایجاد شد و 6 بیمارستان عراقی نیز در اختیار درمانگران هلال احمر بودند تا به زائران کشورهای مختلف از جمله هموطنان ایرانی خدمات درمانی رایگان ارائه کنند. .

کولیوند در ادامه به تشریح شاخص های بین المللی این جمعیت پرداخت. هلال احمر کشورمان دارای زیرمجموعه های بزرگ و موفقی در زمینه تولید دارو، تجهیزات پزشکی، عرقیات گیاهی و صنعت نساجی است که محصولات آن دارای مزیت رقابتی در سطح منطقه است. ، و ما توانستیم. ما جمعیت ملی و کمیته صلیب سرخ را تشویق به خرید محصولات کشورمان کرده ایم و آنها از محصولات ما برای ارسال کمک های بشردوستانه به کشورهای منطقه استفاده می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر در این خصوص ادامه داد. امسال برای کمک به فاجعه در پاکستان، شرکای بین المللی ما پتوها و چادرهای امدادی را از صنایع نساجی هلال ایران خریداری و به آسیب دیدگان پاکستان اهدا کردند.

کولیوند خاطرنشان کرد: در مورد شهرستان تویسرکان ابتدا باید در راستای کاهش تصادفات رانندگی تلاش کنیم تا تویسرکان به الگوی موفق پیشگیری از حوادث رانندگی در کشور تبدیل شود.

او گفت. وی ادامه داد: ما با مسائل اجتماعی نیز سر و کار داریم و تصمیم داریم تعداد قابل توجهی از جوانان را در زمینه کمک های داوطلبانه آموزش دهیم، زیرا جوانان و نوجوانان انرژی خوبی دارند و این انرژی باید در جهت مثبت هدایت شود. کردها برای خدمت به جامعه، جوانان سرمایه انسانی ما هستند.

انتهای پیام