علمی و پزشکی

هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است

سرگرمی برای همه / یزد: جمعیت هلال احمر: معاون مدیر منابع انسانی با اشاره به اینکه هلال احمر واکسن آنفلوانزا مورد نیاز کشور را تأمین می کند ، اعلام کرد که ماه آینده مقدار قابل توجهی واکسن آنفلوانزا وارد کشور می شود.

دکتر مهراب شریفی سده در دیدار با نماینده ولی فقیه در امام جمعه یزد ، با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های استان یزد بهره مندی از نیروی انسانی نخبه توانمند است. از ظرفیت هلال احمر استان یزد به خوبی استفاده می شود.

او اضافه کرد. هلال احمر یزدی یکی از بهترین مناطق کشور است که علاوه بر ایالت ، می تواند از خدمات خود در برخی از کشورهای همسایه و جنوب کشور استفاده کند.

نایب رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد. “در هیئت حاکمه جدید استان یزد ، همدردی ها بسیار خوب شده است ، که باعث شده اقدامات بسیاری سریعتر و بهتر انجام شود.

وی گفت که شریف به شیوع تاجگذاری در ایران در جهان اشاره کرد. “پس از فوران تاجگذاری ، بحث تهیه دارو ، تجهیزات ، ابزار برای کمک به بیماران به طور جدی مورد بحث قرار گرفت ، هلال احمر با جدیت وارد این حوزه شد.”

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مواد ضد عفونی کننده ، دستکش ، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانها در این مدت توسط هلال احمر در اختیار اهدا کنندگان هلال احمر قرار گرفته و کمکها به وزارت بهداشت و سایر سازمانهای مربوطه تحویل داده شده است.

معاون هلال احمر کشور. هلال احمر در حال حاضر با ظرفیت کامل واکسن آنفولانزا وارد می کند ، انشاالله ماه آینده تعداد زیادی از این واکسن ها وارد بازار کشور شوند.

شریف ادامه داد. استان یزد به خوبی درگیر پروژه نظرآب شد و به خانواده های آسیب پذیر در نقاط مختلف کمک کرد تا بتوانیم برخی از مشکلات این روزها را حل کنیم.

سومین پروژه سوگند آب هلال احمر یزدی در خراسان جنوبی

در این جلسه محسن هرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به سفر کاری نیروهای داوطلب هلال احمر یزدی به نهبندان گفت: “پیش نویس سه سوگند هلال احمر یزدی در خراسان جنوبی اجرا شده است.”

او ادامه داد. پروژه نازراب از ابتدا در زمینه تأمین آب تانکر در سال 1997 در کشور آغاز به کار کرد ، اما در استان یزد به دلیل ظرفیت زیاد هلال احمر در تهیه ، توزیع و توزیع بسته های حمایت از زندگی. ما مخصوصاً وارد شدیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه پروژه “نذر آب سه” امسال اجرا شد ، گفت: و پروژه های دیگر جان گرفتند.

هرازی زاده یزدی افزود. وی افزود: با توجه به استقبال خوب مناطق محروم كشور در دو پروژه اخیر ، طرح سوگند آب امسال اجرا شد. گروه های امدادی یزد به نهبندان در استان خراسان جنوبی و 20 امدادگر یزد به آن مناطق اعزام شدند. آنها در فعالیت ها و خدمات پزشکی تخصص داشتند.

وی با بیان اینکه مسئله آب آشامیدنی به ویژه در این منطقه مشکل ساز است ، افزود: “در حال حاضر ، توافق لازم با سپاه الغدیر در استان یزد برای تلاش برای احیای مجدد کانال های خود و کمک به منطقه در ساخت و ساز صورت گرفته است.” به روز رسانی:

مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: “از زمان شیوع کرونا ، هلال احمر اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. مشارکت در تهیه بسته های بهداشتی و زنده و بهداشتی بسیار خوب است.”

او ادامه داد. “در این راستا مشارکت جامعه اهدا کنندگان بسیار خوب بود. خوشبختانه با همکاری م institutionsسسات مختلف هلال احمر توانست موارد بسیار خوبی را دریابد و از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، هرازی زاده یزد با اشاره به افزایش 30 درصدی تحویل نیروهای امدادی برای کمک به حوادث کوه های یزد ، گفت: “در تمام این حوادث ، ما سعی کردیم این کار را در اسرع وقت انجام دهیم.” ارائه حداکثر خدمات

انتهای پیام: