حوادث

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی واکسن‌های ساخت ایران و نتایج بسیار موفق در مبارزه با کرونا، گفت: »:

به گزارش سرگرمی برای همه: پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه هلال احمر در سرزمین وحی به عنوان حافظ خدمات بهداشتی و درمانی زائران ایرانی فعالیت می کند، گفت:

وی افزود: عربستان واکسن های ایرانی را در دستور العمل حج امسال قرار نداده است که این نگرانی ها را در مورد زمان محدود برای شروع حج ایجاد کرده است. با توجه به نتایج موثر واکسن‌های ایرانی در کنترل عروق کرونا ویروس در ایران، تقاضای ما تغییر این دستورالعمل است و انطباق لازم انجام شده و ادامه دارد.

با تاکید بر لزوم مکاتبات جداگانه با رئیس جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت عربستان سعودی، مدیرکل فدراسیون بین المللی کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا و مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت، میانه شرق. در سبد زائران ایرانی «سرزمین وحی» دستوراتی داده ایم – افزودن واکسن های خانگی.

رئیس جمعیت هلال احمر بر اثربخشی واکسن‌های ساخت ایران و نتایج بسیار موفق در زمینه کاهش، کنترل و حفاظت از ویروس کرونا تاکید کرد. کشورهایی که می توان آنها را خریداری کرد.” ما اعلام کردیم که واکسن ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت هلال احمر، کولیوند با تاکید بر اینکه در دستور کار برگزاری نشست های ویدئویی با مسئولان مربوطه است.

انتهای پیام: