اجتماعی

آغاز تزریق واکسن برای گروه‌های درگیر با کرونا در هلال احمر/ نظارت جدی بر روند واکسیناسیون

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آغاز واکسیناسیون برای گروه هایی که به طور مستقیم با کرونا در این مجموعه درگیر هستند خبر داد.

محمد حسن کوسیان مقدم در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، وی در مورد واکسیناسیون های کادر پزشکی و کارکنان هلال احمر گفت: “به طور کلی ، جمعیت هلال احمر نیز بخشی از کشور است. شرایط مشابهی که در کشور برای واکسیناسیون وجود دارد ، بیش از هشت عضو از خانواده بزرگ هلال احمر است. هزاران کارمند ، بیش از 20 هزار داوطلب. بنابراین اینگونه نیست که برای واکسن کرونا سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود به نام هلال احمر.

او ادامه داد. “اما دو گروه از جمعیت هلال احمر در معرض احتمال عفونت نیستند ، اما در تماس مستقیم با تاج هستند. روند واکسیناسیون این افراد آغاز شده است.” تیم امداد و نجات در حال انجام یک طرح غربالگری هستند ، زیرا آنها طی دو روز گذشته واکسینه شده اند و 1000 دوز واکسن در نظر گرفته شده است. این افراد نجات دهنده سازمان نجات و بخشی از گروه عملیاتی برنامه غربالگری “کرونا” هستند که 24 ساعت شبانه روز در اطراف مرز واقع شده اند.

کوسیان افزود. “گروه دیگر درمان ، توانبخشی ، بیمارستانها و مراکز درمانی جمعیت هلال احمر است که جمعیت هلال احمر هر ایالت برای واکسن به دانشگاههای پزشکی منطقه مراجعه کرده است.”

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره واکسیناسیون سایر کارگران پزشکی هلال احمر گفت. “ما از وضعیت واکسن ها در کشور آگاه هستیم ، با توجه به اینکه ما نیز درگیر فرآیند واکسیناسیون هستیم ، ما از مشکلات تهیه حتی یک دوز نیز مطلع هستیم. واکسن همانطور که گفتم ، در حال حاضر این دو گروه قرار است واکسینه شوند زیرا آنها مستقیماً با افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس درگیر هستند و در صورت تزریق واکسن کرونا ویروس و افزایش تعداد افراد دیگر ، آنها واکسینه می شوند.

کسیان گفت ، برای نظارت بر روند تزریق واکسن ، به منظور جلوگیری از همان اتفاقی که در ارتباط با تزریق واکسن در شهرداری های برخی از شهرهای جمهوری رخ داده است. “این موضوع توسط وزارت بهداشت کنترل می شود.” مردم ما شناخته شده اند ، تعداد افراد واکسینه شده مشخص است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رهبران عالی رتبه هلال احمر نیز واکسن قرنیه را دریافت کرده اند یا خیر. مدیران که پزشک نیز هستند ، ممکن است از سهمیه واکسن تاج دکتر استفاده کرده باشند ، اما در مورد جمعیت هلال احمر اینگونه نیست.

انتهای پیام: