اجتماعی

درخواست کمک صلیب‌سرخ روسیه از هلال‌احمر ایران

رئیس صلیب سرخ روسیه گفت: ما بیش از 7000 تماس از خانواده های درگیر در جنگ برای جستجوی مفقودین دریافت کرده ایم.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پاول ساوچک امروز ۲۳ فروردین در نشست مجازی آنلاین از رئیس جمعیت هلال احمر ایران درخواست کمک های بشردوستانه کرد. 130000 کودک هستند. آنها از شرق اوکراین به روسیه آمدند و به غذا و مسکن نیاز دارند.

رئیس صلیب سرخ روسیه از دکتر پیرحسین کولیوند خواست برای دریافت کمک های بشردوستانه برای نیازهای اولیه آوارگان شرق اوکراین با ایران همکاری کند.

با تمرکز جنگ و استقرار نیروهای روسیه در شرق اوکراین، جریان پناهجویان از دونباس به روسیه افزایش یافته است. رئیس صلیب سرخ روسیه گفت: وی افزود: 675 هزار تبعیدی که 130 هزار نفر از آنها کودک هستند وارد روسیه شده اند و تاکنون تنها برای 11 هزار کودک، 19 هزار بزرگسال، خدمات مسکن ارائه کرده ایم. لذا از جمعیت ملی به ویژه از جمعیت هلال احمر ایران کمک می خواهیم.

در این دیدار دکتر پیر حسین کولیوند گفت: در طول تاریخ 100 ساله ایران، جمعیت هلال احمر ایران تلاش های متعددی برای شرکت در عملیات های بین المللی مقابله با بلایای طبیعی، در نخستین روزهای این درگیری داشته است. این کشور آمادگی خود را برای خدمت در مرز لهستان برای خدمت به پناهندگان اوکراینی اعلام کرده است.» او مجبور شد تیم های فوریت های پزشکی را برای کمک به آواره ها در صورت نیاز بفرستد.

او یادآوری کرد. وی افزود: جمعیت ایران تنها هلال احمر جهان است که همراه با تعدادی از جمعیت صلیب سرخ جهان، شریک استراتژیک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر در پاسخ به اعزام تیم های فوریت های پزشکی است. حوادث و درگیری های بین المللی.”

رئیس صلیب سرخ روسیه در گزارش عملیات بشردوستانه گفت. خط تلفنی برای الحاق خانواده و جستجوی مفقودین اعلام کرده ایم که تاکنون بیش از 7000 تماس برای جستجو و ثبت نام مفقودین دریافت کرده است.

او اضافه کرد. وی افزود: تاکنون 180 هزار تن مواد غذایی بیولوژیک شامل 10 هزار کوپن برای بسته های بهداشتی، 5 هزار کوپن غذای رایگان از فروشگاه ها و 100 روانشناس برای کاهش آسیب های روانی به کمپ های پناهندگان اعزام شده اند. »:

پاول ساوچک همچنین از صدور گواهی کمک بلاعوض از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) برای جمع آوری 100 میلیون فرانک سوئیس خبر داد.

انتهای پیام: