اجتماعی

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

فرمانده پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی این هفته را به نیروهای پلیس تبریک گفت.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از ارتش ، سرتیپ امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام هفته به نیروهای امنیتی کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
فرمانده محترم نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ حسین اشتر

سلام؛
برقراری صلح ، نظم ، امنیت و دفاع از جامعه ، که مسئولیت اصلی نیروی انتظامی قدرتمند است ، مدیون تلاش و شجاعت پرسنل این نیرو در تمام نقاط سرزمین مادری با استفاده از تمام نیروهای متخصص نظامی است. به قابلیت های جمهوری اسلامی ایران و مرزهای آن. آنها از جغرافیا و ارزشهای کشور اسلامی دفاع می کنند.

نیروی انتظامی خادومی و جان برکف ، به برکت مدرسه عالی اهل بیت (ع) مانند رزمندگان غیور هشت ساله دفاع مقدس ، با فداکاری ها و ایثارگری های خود ، همیشه در دفاع از مظلومان و مقاومت متجاوزان نظم و امنیت را برای امنیت و آرامش مردم نقض کردند.
بدون شک شکست این شهامت و فداکاری توسط هر یک از اعضای ملت نشانه ایمان و ایمان قلبی به خدمات ارزشمند این کودکان پرانرژی و سبزپوش است.

با تبریک هفته پلیس به شما کارکنان سخت کوش این نیرو ، از ارزش و تلاش مستمر همه نیروهای امنیتی و خانواده های محترم آنها ، به ویژه خانواده های قربانیان NAA ، قدرت ، افتخار ، اقتدار و سربلندی همه را می دانم. همکاران محترم شما از خداوند متعال می خواهم: امیدوارم در تأمین امنیت کشور و افتخار و در دفاع از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس پایدارتر باشید. به رهبری رهبر فرزانه انقلاب جمهوری اسلامی.

فرمانده نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی فرد

انتهای پیام: