حوادث

فرمانده جدید انتظامی جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: در طی مراسمی که معاون فرمانده ناجا حضور داشت ، سرهنگ کیکباد مصطفی به عنوان فرمانده پلیس ایالت کهگیلویه بویراحمد روز یکشنبه ، 21 سپتامبر معرفی شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حسین کلانتر فرماندار کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی در هفته دفاع مقدس از رئیس پلیس استان تجلیل شد و خاطرنشان کرد که نیروهای پلیس در حال بررسی کلیه مسائل امنیتی هستند. امنیت خواسته جدی مردم است و امنیت فقط توسط پلیس تأمین می شود.

او اضافه کرد. “تلاش های قابل توجهی در مجموعه انضباطی منطقه انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.”

کلانتری با بیان اینکه شاهد تلاش های بی دریغ پلیس در این ایالت هستیم ، اعلام کرد. “تلاش های خوبی در منطقه برای تأمین امنیت انجام شده است و مقامات این کشور اعضای شورای امنیت دولت را تشویق کرده اند.”

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کردند: “امنیت خواسته جدی مردم است و امنیت فقط توسط پلیس تأمین می شود. “پلیس در جمهوری اسلامی ، از افراد اصلی ، پشتیبانی جدی دارد ، که در جهان چنین نیست.”

کلانتری با تأکید بر اینکه امنیت خواسته مردم است ، اظهار داشت. “با حمایت مردم ، ما باید به امنیت پایدار دست پیدا کنیم. ما برای مردم در میان مردم هستیم. شهروندان قطعاً از آرامش و آسایش قدردان هستند.”

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس در تمام مسائل امنیتی اطلاعات دارند ، ادامه داد. “سردار” انصاری “تلاش های زیادی در منطقه انجام داده است که قابل تحسین است. برای سرهنگ مصطفایی تحت عنوان فرمانده جدید دولت آرزوی موفقیت روز افزون دارم. من می خواهم.

فرمانداران کهگیلویه بویراحمد با تأکید بر اینکه پلیس برای ایمنی افراد باهوش و با برنامه ریزی کار می کند ، خاطرنشان کرد: “همه و اعضای شورای امنیت از اقدام پلیس ایالت خوشحال هستند و ما امیدواریم که مانند همیشه بدرخشد.” ،

در طی این مراسم ، جانشین فرمانده ناجا سردار “قاسم رضایی” گفت امروز ایران اسلامی ام القورا ، جهان اسلام ، حرم خداست.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: “جمهوری اسلامی ایران از مکتب عاشورا ناشی می شود. “عاشورا اسلام را آبیاری کرد و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.”

وی با اشاره به اینکه ایالت کهگیلویه بویراحمد شهید و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند ، افزود:

جانشین فرمانده گارد ملی با یادآوری خاطره سردار دلها ، سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” اعلام کرد. “در طول هشت سال جنگ اجباری ، کسی به دنبال افتخار یا مدال نبود. آنها به طور غیر منتظره دشمن را خنثی کردند.

سردار “رضا” با اشاره به اینکه این روزها مقدس است ، خاطرنشان کرد. “جنگ اجباری بیش از 300000 شهید از این کشور گرفت که خون این عزیزان انقلاب را تأمین کردند. دنیای استکبار امروز در مورد حمله به ایران فکر نمی کند ، به همین دلیل دفاع مقدس – خون شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال توطئه و نفاق در کشور است ، ادامه داد. “امروز ایران اسلامی امت جهان اسلام ، حرم خداست ، جایی که روح القدس ولی خداست.”

معاون رئیس پلیس گفت. “امروز همه مردم جمهوری اسلامی ایران از حرم دفاع می کنند و در برابر استکبار قیام کرده اند. ما از همه مردم ، شهدا و خانواده های شهدا تشکر می کنیم. “اگر ایران اسلامی بدرخشد ، به خاطر آن عزیزان است.”

سردار با بیان اینکه امنیت پایدار در ایران برقرار است ، به “رضا” گفت. وی گفت: “ما باید سپاسگزار امنیت و نعمت های الهی باشیم ، علی رغم اینکه در برخی کشورهای همسایه دشمن نقشه می کشد ، به لطف خدا ، همه خنثی می شوند.”

وی با اشاره به تولید مواد مخدر در افغانستان گفت: “تولید دارو در افغانستان با حضور آمریکا به 9000 تن رسیده است که این توطئه استکبار پیرامون ایران اسلامی را نشان می دهد.”

یک مقام عالی رتبه انتظامی با اشاره به تشییع باشکوه سردار شهید “قاسم سلیمانی” در کشور ، تأکید کرد. همه ما به این شهید عزیز افتخار می کنیم و راه او را ادامه می دهیم.

جانشین فرمانده ناجا از حضور نماینده ولی فقیه در حضور اعضای شورای امنیت گاور در این مراسم تقدیر کرد و گفت. “امروز روز بزرگداشت و معرفی دو مجاهد در ایالت است. اظهارات شورای امنیت گاور اقدامات صحیح پلیس را نشان می دهد. ” عزیز ، ما از این مجاهد قدردانی می کنیم.

او ادامه داد. “سرهنگ کیکبد مصطفایی همچنین یک افسر شایسته ناجا است. امیدواریم با حمایت نماینده ولی فقیه ، اعضای شورای امنیت گاور و همچنین مردم ، در انجام وظایف موفق عمل کنند.

لازم به ذکر است که سردار جانشین ناجا سردار “قاسم رضایی” با قدردانی از تلاشهای سردار “انصار” ، سرهنگ “کیکبد مصطفایی” را به عنوان فرمانده پلیس کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، کهگیلویه نه برگزار شد

پیش از مصطفی ، عنکبوت مهدی انصاری به مدت چهار سال فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

انصاری 37 سال بعد با لباس مقدس نیروی پلیس بازنشسته شد.

سرهنگ کیکباد مصطفی پیش از این معاون رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام: