اجتماعی

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۹۴ نفر رسید

تعداد کشته شدگان کهگیلویه و بویراحمد کرونا به 294 نفر رسیده است

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان تاجگذاری در استان تا زمان اعلام “294” خبر داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: وی افزود: در حال حاضر 425 بیمار مشکوک به عروق کرونا ویروس در بیمارستان های منطقه بستری هستند که از این تعداد 164 بیمار شفاف کرونا ویروس و 5 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
او ادامه داد. کهگیلویه 14 بویراحمد 14،877 مورد از کل بیماری های قلبی عروقی بهبود یافته است
اعتراف كرد. حدود 50٪ از 458 نمونه به دست آمده از آزمایشگاه متحرک مولکولی یاسوج مثبت بودند ، بیشتر آنها در کشورهای بویراحمد (3٪) ، گچساران (3٪) ، باشت (3٪) و دنا (2٪) بودند. بقیه در چرام و باهاما بودند.
وی متذکر شد. این خطر در هر منطقه پنهان است و اگر پرونده های بهداشتی رعایت نشود ، مانند جلوگیری از پریود ، فاصله فیزیکی با استفاده از ماسک ، هیچ کس در برابر بیماری بیمه نخواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود. “کنترل این بیماری نیاز به دلسوزی و پشتیبانی کامل مردم و مسئولان دارد.”
به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، گفت: وی ادامه داد: بیماران در قرنطینه باید روزانه توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، کادر پزشکی ارزیابی شوند و در صورت وخیم شدن بیماری ، باید برای ارائه خدمات به برخی از بیمارستان های کرونا ویروس در منطقه مراجعه کنند. درمان مورد نیاز خود را دریافت کنید و در صورت نیاز به بستری شدن در بیمارستان ، درمان و معالجه خود را به موقع شروع کنید.
انتهای پیام: