اجتماعی

جانباختگان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵۴نفر رسید

از دست دادن تاج در ایالت های کهگیلویه و بویراحمد به 354 رسیده است

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود.
او ادامه داد. وی افزود: در حال حاضر 271 بیمار مشکوک به بیماری های قلبی عروقی در بیمارستان های منطقه بستری شده اند که 125 نفر از آنها بیمار فانی و 5 نفر در ICU تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد. “امروز 377 نمونه از آزمایشگاه سلولهای مولکولی یاسوج دریافت شد که 35٪ موارد مثبت را نشان می دهد و بیشتر بیماران در بوئر احمد (28٪) ، کهگیلویه (24٪) ، دانا (9٪) ، باشت (8٪) : گچساران (7٪) و چرام (7٪).
یزدان پناه اظهار داشت. “با بازگشایی چندین اصناف ، ما باید هشدارها را جدی بگیریم ، فاصله فیزیکی را حفظ کنیم ، هرگز استفاده از ماسک را فراموش نکنیم ، و دستان خود را به طور مرتب بشوییم ، و در تجمعات شرکت نکنیم ، تا بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم.
او گفت. “من امیدوارم که از روز شنبه محدودیت ها در شهرهای منطقه کاهش یابد ، مردم از ترافیک بیش از حد ، مناطق پر خطر مانند بیمارستان ها ، کلینیک ها و امکانات پزشکی جلوگیری کنند.”
به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود. افرادی که مشکوک به بیماری قلبی عروقی هستند ، خانواده بیمار و کسانی که با بیمار در تماس بوده اند باید در خانه قرنطینه شوند و در صورت لزوم با رضایت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی یا ارائه دهندگان خدمات درمانی به مراکز 4 ساعته برای آزمایش و مراقبت های پزشکی فرستاده شوند.
انتهای پیام: