اجتماعی

ارجاع کارمندان سهل انگار «کرونایی» کهگیلویه و بویراحمد به دادگاه تخلفات اداری

درخواست کارمندان کهگیلویه و بویراحمد به دیوان جرائم اداری

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: “در هر بخش منطقه ، اگر کارمند از دستورالعمل های کرونا پیروی نکند ، بلافاصله به جرائم اداری ارجاع می شود.”

عصر چهارشنبه ، سوم ژوئیه ، حسین کلانتری در جلسه اضطراری ستاد تاج گذاری در ایالت های کورگیوویل و بویراحمد اعلام کرد. “تقریبا 100٪ قطعنامه های دفتر مرکزی کره در منطقه اجرا شده است و این نشان می دهد که ما به سادگی صحبت نکردیم. ما از همه افراد درگیر تشکر می کنیم. “
وی در مورد وضعیت کره گفت: وی ادامه داد: اوضاع با کشور ما فرق دارد ، اما ما در لیست قرمزها یا هشدارها برای کشور قرار نداریم اما اوضاع بسیار شدید است و ما تعداد پرونده ها را نسبت به ماه قبل ضرب کرده ایم.
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کردند. “سطح اشتغال در تختخواب های ویژه افزایش نیافته است ، فقط 8 تختخواب ویژه پر شده است. فقط 20٪ از کل تختخواب های منطقه اشغال شده است ، اما در کنار این مورد ، برخی از شهرهای ما با رنگ قرمز روبرو هستند.” در حال حاضر چارام و کوچی ایستاده اند.
کلانتری گفت: “به وضعیت های کگیلویی و بویراحمد هشدار داده شده است و اکنون دروازه قرمز برای ما باز است.”
او ادامه داد. وی ادامه داد: ما فکر نمی کردیم وزن تاج در منطقه به حدی باشد که توسط افراد عادی انجام شود و روش های فعلی اطلاعات مؤثر نیست. اگرچه ما سخت کار کرده ایم ، باید مدل های اطلاعاتی را تغییر دهیم. “
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: “اخبار و اطلاعات باید مؤثر باشند و باید کارهای جدی انجام شود. رادیو و تلویزیون نیز کمک های خوبی را ارائه داده اند که باید توسط یک گروه متخصص با کمک کارشناسان آژانس های مختلف ارائه شود. “
کلانتری تأکید کرد. وی افزود: “اگر یک کارمند دفتر Corona عامدانه عادی بازی کند ، قهرمانان منطقه و شهر باید ملزم باشند که مسائل مربوط به سلامتی را جدی بگیرند.
وی گفت که وی موضوع را حیاتی دانست. ادارات کل باید این موضوع را مورد مطالعه قرار دهند ، اداره نظارت شود و تحریم های پلیس ، سکوت ، اصناف باید وضعیت اصناف و بازار را رعایت کنند تا از تاج جلوگیری شود.
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد افزود: وی ادامه داد: از هر وسیله ای که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند از حضور در جشنواره شهید رجایی در منطقه جلوگیری می شود و برای اینکه ارزیابی شود باید در معرفی تاج موفق باشند.
در مورد مسئله راهپیمایی و مراسم در منطقه ، به ویژه در شهرهای سرخ مانند گچساران ، چارام و کهگیلویه ، کلانتر گفت: “محدودیت ها باید برای مراسم ها اعمال شود. شرکت نفت و گاز گچساران باید جریان کارمندان و رهبران خود را به استان خوزستان مدیریت کند.” ما باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم و هر کجا که هستیم ، دادستان و پلیس باید عمل کنند.
کلانتر ادامه داد. به مردم گاور توصیه می شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا از ابتلا به کروناویروس جلوگیری شود.
او اضافه کرد. وی ادامه داد: باید در سالن های عروسی ، مراکز جمعیت ، کافه ها ، پارک ها ، پارک های تفریحی و آبشارهای یاسوج محدودیت هایی وجود داشته باشد و هیچ تعارفی در این زمینه نداریم ، زیرا سلامت انسان برای ما مهم است.
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد تأکید کردند. “مشارکت و همکاری مردم باید افزایش یافته و مدیریت شود تا ما در کره با اوضاع بدی روبرو نشویم.”
وی گفت: “ما از همه اهرم ها برای ساده کردن تاج استفاده خواهیم کرد و همه ، از جمله دانشمندان ، ائمه اطهار و کارشناسان ، به مدیریت بیماری در منطقه کمک می کنند.”
او گفت. “برای بهبود اوضاع به مدت دو هفته مراسم و گردهمایی در منطقه برگزار می شود و در صورت خراب شدن وضعیت کرونا ویروس منطقه ، محدودیت های بیشتری اعمال می شود.”
فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: “همه رهبران منطقه ای و شهرها نباید بدون توافق اداره منطقه ای و ایالت ها ایالت یا شهرها را ترک کنند.”
به گزارش سرگرمی برای همه ، دفتر کلانتر می گوید: “استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده شده است ، بنابراین لازم است دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها ، با تلفات باورنکردنی در این منطقه روبرو خواهیم شد.”
انتهای پیام