اجتماعی

کشف ۱۲۱ هزار کیلوگرم زغال و چوب قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

کشف 121000 کیلوگرم زغال سنگ و چوب قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ، از توقیف 121000 کیلوگرم زغال سنگ و چوب قاچاق در این ایالت خبر داد.

هو اولامحسین حکمتیان اصل در جلسه قاچاق چوب کهگیلویه بویراحمد با اشاره به اینکه جریمه قاچاق هیزم ذغال سنگ در ایالت براساس تصمیم جلسه قاچاق چوب افزایش یافته است ، افزود: از 30،000 به 300،000 درام افزایش یافت.
او گفت. “علیرغم اجرای برنامه هایی مانند نصب آبگرمکن خورشیدی ، استفاده از جوامع محلی برای پروژه های احیای جنگل و کوهستان ، در سالهای اخیر در کهگیلویه ، بویراحمد ، ورود به سیستم توسط سودجویان برای قاچاق چوب افزایش یافته است.”
حکمتیان اصل تأکید کرد. با توجه به اینکه اکثریت قاطع قاچاق الوار در منطقه برای اهداف غیر خصوصی انجام می شود ، کاهش این پدیده مستلزم فرهنگ سازی با مشارکت ایجاد LM است.
او اضافه کرد. “گشت های در حال انجام توسط واحد حفاظت از منابع طبیعی در تلاشند تا با قاچاقچیان برخورد قانونی کنند ، بنابراین از ابتدای سال گذشته 334 محموله زغال قاچاق و هیزم در این ایالت توقیف شده است.”
وی تأکید کرد. سال گذشته 142 وسیله نقلیه و امسال – 192 وسیله نقلیه. کامیون های قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد توقیف شدند.
حکمتیان اصل اظهار داشت. از ابتدای سال 1398 تا پایان آبان ماه سال جاری 121 هزار کیلوگرم زغال سنگ و هیزم در این حالت کشف شد.
او ادامه داد. “از ابتدای سال گذشته تا پایان نوامبر امسال ، 31000 کیلوگرم زغال سنگ از متخلفان کشف شد.”
او بیان کرد. “سال گذشته 15000 کیلوگرم ذغال سنگ از سودجویان کهگیلویه ، بویراحمد و 16000 کیلوگرم ذغال سنگ در هشت ماه نخست امسال مصادره شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلو مدیریت بویراحمد در این دوره ، 91000 کیلوگرم هیزم از سود استان پیدا شد.
حکمتیان گفت.
به گفته وی ، از ابتدای سال گذشته تاکنون ، 283 پرونده علیه مجرمان اجاق گاز ذغال سنگ در این ایالت تشکیل شده است.
حکمتیان اصل. “سال گذشته 159 و در سال جاری 114 پرونده در این رابطه آغاز شد که به مراجع قانونی ارسال شد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری افزود:
اوه آزرانفر آرام ، مدیر ارشد مالی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت:
او اضافه کرد. تلاش هایی در زمینه بودجه ریزی برای تهیه 100٪ وام منابع طبیعی به این اداره کل انجام شده است تا تلاش های این اداره کل جبران شود.
آرام اظهار داشت. جذب اعتبار لازم در سطح ملی برای اجرای پروژه های تحقیقاتی در مورد گونه های پزشکی “با مضمون بلوط زاگرس” ضروری است.
وی در این جلسه همچنین گفت معاون وزیر دادگستری در امور پیشگیری از جرائم کهگیلویه بویراحمد سید عیسی حسن. “به دلیل فقر صنعتی و بیکاری جوانان در منطقه ، قاچاق چوب به یکی از بزرگترین چالش ها تبدیل شده است.”
او اضافه کرد. “قاچاق الوار قبلاً برای مصارف خانگی بود اما اکنون تجاری شده است.”
حسنی اظهار داشت. تنها راه جلوگیری از قاچاق چوب از طریق مراکز تجاری در استان های همجوار است که تا حدودی توانستیم آنها را نزدیک کنیم.
حسن گفت. ما در تلاش هستیم مهرهای دیگر این مراکز را در دستور کار قرار دهیم.
به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از روابط عمومی استات کهگیلویه و بویراحمد ، وی همچنین به ایست های بازرسی مراجعه کرد. تأیید کار گروه قاچاق کالا ضروری است. سر کار بگذارید
انتهای پیام: