علمی و پزشکی

فارس ، کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت کورونا خوب عمل کردند / از هر بیمار کرونا 183 هزار تومان استقبال کردند

سرگرمی برای همه / البرز سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: مناطق فارس ، کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت کورنا موفق بوده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، ایرج حریریچی در کنفرانس مدیریت بیماری کرونا که در استانداری البرز برگزار شد اظهارات زیر را بیان کرد:.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاقه زیادی به جلوگیری از این نوع عفونت در کشور وجود دارد زیرا پیشگیری به پیشگیری از ویروس کمک می کند.

معاون وزارت بهداشت هزینه های درمان بیماری های قلبی را تشریح کرد و گفت: هزینه هرگونه حمله قلبی در بخش دولتی 183 هزار تومان است.

حریرچی تصریح کرد: البته هزینه هر بیمار بستری بیش از 700000 نفر است ، اما 183 تن از آنها دریافت می شود.

این مقام مسئول با توجه به اهمیت افزایش آگاهی برای بیماران قلبی ، گفت: در منطقه البرز با جمعیت بیش از 2.7 میلیون نفر ، باید روزانه 1500 تست بیماری عروق ویروس کرونا انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مناطق فارس ، کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با بیماری های قلبی عملکرد خوبی داشته اند ، اظهار کرد: روزانه یک هزار و 770 آزمایش در فارس و 350 تست در کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: تست های روزانه در مناطق فارس ، کهکیلویه و بویراحمد 45 تست است ، مابقی آزمایش ها در مناطق مجاور انجام می شود.

حریرچی تصریح کرد: برای یافتن این بیماری و انجام آزمایش کرونا در البرز اقدامات لازم انجام شود و باید ارتباط با افراد آلوده در این منطقه برقرار شود.

انتهای پیام