استان ها

روند ورود هلدینگ های بزرگ اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

کهگیلویه روند ورود به مزارع اقتصادی بزرگ در بویراحمد ادامه دارد

سرگرمی برای همه / کهگیلویه و بویراحمد: وی گفت: “معاون امور اقتصادی كهگیل وی و بویراحمد از ورود مشاغل بزرگ به منطقه برای توسعه صنعت ، سرمایه گذاری در معادن خبر داد.” نقش موثر

سید حشمت الله صمیمی داست ، طی تعدادی از جلسات با سرمایه گذاران بخش دولتی اقتصادی و اقتصادی خصوصی ، اظهار داشت: و MP اقتصاد شتاب گرفته است.
وی در این جلسه که اعضای شرکت های هلدینگ پترو امید آسیا و گلچین مکران حضور داشتند ، ارزیابی کرد ، از حضور آنها در منطقه تشکر کرد ، افزود: “البته در حضور سرمایه گذاران این دو هولدینگ ، گام احتمالی در توسعه اقتصادی کشور برداشته خواهد شد.”
کهگیلویه و معاون فرماندار بویراحمد آمادگی گلچین مکران را برای سرمایه گذاری در معادن این ایالت اعلام کرد. ساخت کارخانه ، کربنات استرانسیم ، براساس معادن آن شهر انجام شده است.
صمیمی داست با تأکید بر اینکه تصمیم گرفته شده است سازمان معدن صنعتی این کشور در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز تأیید اقدام کند ، گفت: ،
وی همچنین از آمادگی شرکت پترو امید آسیا وابسته به بانک سپرو برای سرمایه گذاری در منطقه براساس ظرفیت استخراج خبر داد.
معاون هماهنگی اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: “از جمله پیشنهادات این جلسه تأسیس کارخانه تولید کاغذ آهک بود. تأسیس کارخانه سولفات آمونیوم که علاوه بر پروژه های پیشنهادی ، جلسه ای با هلدینگ مربوطه جهت تصمیم گیری نهایی برگزار شد. .
تحقیق صمیمی داست در تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد دعوت از پترو امید آسیا و هولدینگ گلچین مكران ملت برای هماهنگی با بهرامی ، چرام و .. “او خوب است.
وی با اشاره به دیدار نماینده مردم بویراحمد ، شهرهای دنا مارگون با وزیر دفاع در مجلس ، ادامه داد. این سه شهر
معاون استاندار کهگیلو و بویراحمد معاون وزیر امور اقتصادی گفت:
صمیمی داست اظهار داشت. “جدا از سوالات استاندار ، جلسات احتمالی با اعضای دولت در این دوره که موجب جذب سرمایه گذاران و تسریع در پروژه های صنعتی منطقه شده است ، هماهنگی و همکاری کنفرانس توسعه اقتصادی کهگیلویه بویراحمد قابل تحسین است.
به گزارش سرگرمی برای همه ، وی تأکید کرد. تصمیم گرفته شد تا برای دستیابی به نتیجه نهایی جلسات هماهنگی مداوم با اقتصاد اقتصادی در استان تهران برگزار شود.
انتهای پیام: