استان ها

افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است

سرگرمی برای همه / خوزستان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهید “ملک رسولنیک” گفت. “ما متعهد هستیم که از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت مردم خود ، ملت عزیز خود دریغ نکنیم.”

مراسم وداع سرهنگ مختار حیدر با شهید ملک رسولنیک که امروز (28 مرداد) در شادگان برگزار شد ، سالروز شهادت اباعبدالله حسین و یاران فداکار وی را تسلیت گفت. یکی از نیروهای سخت کوش ، وفادار ، انقلابی پلیس که رهبری پاسگاه خانفار شادگان را بر عهده داشت ، دوم مرداد در درگیری با جنایتکاران مسلح و مخالفین مجروح شد و دیروز با وجود تلاش های پزشکی در حسینی جان باخت.

به گزارش سرگرمی برای همه ، وی با اشاره به وب سایت خبری پلیس افزود: “ما به عنوان شریک شهید ، مدیون هستیم که از خانواده خانواده بیمار برای فداکاری ها و صبر آنها تشکر می کنیم.”

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت. “ما متعهد هستیم که از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت مردم خود ، ملت عزیز خود دریغ نکنیم.”

او اضافه کرد. “ما ، شرکا ، موظفیم تسلیم نشویم.

سرهنگ حیدری با اعلام اینکه نیروهای پلیس به مردم افتخار می کنند ، گفت: به امید خدا ما امنیت مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران را تأمین می کنیم ».

به گزارش سرگرمی برای همه ، ناخدا شهید “ملک رسولیونیک” فرمانده پاسگاه خانفاره شادگان در 2 مرداد در حوادث تنش آب در خوزستان از ناحیه سر مجروح شد و از ناحیه سر مجروح شد ، با وجود تلاش پزشکان ، وی کشته شد. دیروز. …

انتهای پیام: