عمومی

۱۵ مبتلا به کرونا از دو شناور اماراتی شناسایی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین فرشیدین در مصاحبه با آنلاین گفت که 15 بیمار کرون از طریق EME به بندرلنگ رسیده اند. این کشور با یک دولت جدید دنبال شد. متأسفانه ، بیشترین تعداد ورودی ها با تاج های جهش یافته در هفته های اخیر از مرزهای جنوبی کشور ، به ویژه امارات متحده عربی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ذکر کرد. “طی 12 روز گذشته ، نمونه های مثبتی از پنج ملوان هندی سوار بر کشتی های باری در بندر ماهیگیری سالخ دیده ایم که همه آنها از امارات به مقصد هرمزگان حرکت کرده اند. به همین دلیل بلافاصله دستور قرنطینه برای دهکده بندر صادر شد.

وی درباره آخرین موارد تاجگذاری جهش یافته در ایالت هرمزگان نیز گفت. هفته گذشته دو کشتی از امارات متحده عربی در بندر تجاری بندرلنگ بودند.

به گفته فرشیدی ، از 30 عضو تیم آزمایش اول ، هشت نفر مبتلا به بیماری قلبی عروقی تشخیص داده شده اند. یک زیردریایی دیگر از امارات متحده عربی با حضور 69 سرنشین در 7 مارس وارد بندرلنگه شد که هفت نفر از آنها تاجگذاری کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ذکر کرد. اما نمونه گیری آنها در ایران مثبت بود.

او تاکید کرد. “با توجه به حساسیت ورود هفته در هفته های اخیر ، کلیه نقاط ورود به منطقه مورد بررسی قرار گرفته است ، و کلیه مسافران خارجی ، چه از طریق هوا ، زمین و دریا از طریق نمونه گیری انتخاب می شوند.” تا اینکه شاهد گسترش تاج جهش یافته ای به نام تاج انگلیسی هستیم.

وی همچنین برخی اطلاعات غیررسمی در مورد مرگ بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی در هرمزگان را تکذیب کرد. هیچ یک از 18 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب فوت نکردند ، همه آنها یا پس از درمان آزاد شدند یا در قرنطینه خانه هستند.