عمومی

توقیف شناور حامل ۱.۵تن مواد مخدر در آبهای خلیج فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی قرامنی اظهار داشت. به دستور رئیس حوزه قضایی فارس، در نتیجه عملیات مشترک با اداره اطلاعات، نیروهای ناحیه چهارم ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند هواپیمای شناور حامل مواد مخدر را کشف کنند. تحت رصد دقیق و طی عملیات ضربتی در آبهای خلیج فارس و تصرف

وی با اعلام دستگیری 2 نفر در این رابطه گفت. قاچاقچیان قصد داشتند محموله بزرگی از مواد مخدر را از طریق دریا با قایق شناور به سواحل هرمزگان منتقل و سپس در سراسر کشور توزیع کنند. تا به مقاصد مجرمانه خود عمل کنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه قاچاقچیان ضمن اعلام اینکه ماموران محموله مورد نظر را جمع آوری کرده اند، مقداری از مواد مخدر را هنگام فرار به دریا پرتاب کردند. در این عملیات موفق یک فروند هواپیمای شناور و در مجموع 1.5 تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی افزود: دستگیر شدگان با درخواست پرونده جنایی برای تکمیل تحقیقات مقدماتی و تکمیل مراحل در بازداشت به سر می برند.

وی همچنین به نقش مهم و تعیین کننده نیروی دریایی سپاه و سازمان اطلاعات کشور در شناسایی و کشف این محموله بزرگ مواد مخدر اشاره کرد و از اقدامات به موقع و مقتدرانه نیروی انتظامی کشور در این زمینه تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان به فروشندگان مواد مخدر هشدار داد و خاطرنشان کرد: فعالیت مجرمانه فروشندگان مواد مخدر در سایه حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پنهان نخواهد بود و با افرادی که مرتکب چنین جرائمی شوند به شدت برخورد خواهد شد.