عمومی

مسئولیت سنگینی متوجه دانش آموز بسیجی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار عباسعلی ییلاقی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان، اظهار داشت: شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در حال برگزاری است. امام خمینی (ره) فرمودند وقتی نهضت در دهه 40 شروع شد، سربازان اسلام. انقلاب در ابتدای راه است، بنابراین در سال های 56 و 57 اکثر انقلابیون هم سن و سال شما بودند و چند سال بعد در اوج جوانی رهبری گردان های دفاع مقدس را بر عهده گرفتند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس افزود. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج جنگ، به امید نسل فرهیخته، دهه 60 آینده را متعلق به نسل جوان دانست و گفت: امید برای شما دانش آموزان ابتدایی است.” مهم است.

او اعلام کرد. وی افزود: سهم دانش‌آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم والایی است و امروز اگر می‌بینید دشمنان ما تلاش می‌کنند از دانش‌آموزان استفاده کنند، نشان‌دهنده اشتباه محاسباتی دشمن است.

ییلاقی گفت: کوچکترین شهید دانش آموزان ما یک پسر 11 ساله اهل سنت نیکشهر سیستان و بلوچستان است و این نشان می دهد کسانی که امروز به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ چهار دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس افزود. فرزندانم مسئولیت بزرگی بر دوش شماست زیرا شاگرد بسیجی آرمان گرا، فداکار و انقلابی است و به اهدافی که شهدا برای آن جنگیدند متصل است.