عمومی

عدم شایستگی گزینی و شفافیت در انتخابات عامل عقب ماندگی شهرهاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد آواد مه آفرین آنلاین گفت:

او گفت. “یکی از م componentsلفه های این حق انتخاب افرادی برای شرکت در شورای شهر است که شرایط لازم برای اداره یک شهر زیبا را با چشم دارند.” و az: زیبا.

Af afarin اضافه کرد. وی افزود: “در انتخاب نامزدها ، خواه از نظر مذهب یا از جان گذشتگی یا از نظر تجربه ، باید به اندازه كافی مراقب باشیم تا بهترین ها را انتخاب كنیم ، بدون آنكه به مسائل قومی-جناحی توجه كنیم.”

او گفت. “متأسفانه ، هیجان در انتخابات شورای شهر و روستا ، دیدگاه های قومی-منطقه ای حاکم بر این انتخابات ، فاجعه بار است.” زیان آور که مانع از انتخاب درست ما می شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی خاطرنشان کرد: شفافیت نامزدها در ارائه برنامه های خود و همچنین صلاحیت رأی دهندگان ، دو شرط احتمالی برای پیشبرد مدیریت شهری در انتخابات آینده است. از نظر شهروندی موثر و مناسب شهروندی است و از طرف دیگر از شفافیت لازم برای انتخاب یک شهرداری موثر برخوردار است.

شورای شهر یک منطقه قومی-آخرالزمانی برای رشد شهر است

او افزود. “اگر شورای شهر یک شورای اختصاصی و تخصصی باشد ، به دور از احساسات ، مسائل قومی ، منطقه ای ، آنها قطعاً توجه ویژه ای به مدیریت شهری ، به ترتیب ، تعهد خود در انتخاب دولت شهر ، تجربه آنها در تعیین زیرمجموعه ها خواهند داشت. «

آف آفرین گفت. اگر همه این مسائل به شأن شهروندان برمی گردد. » چنین اگر انتخاباتی صورت گرفته باشد ، بقایای انتخاب کنندگان و منتخبان خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت روز افزون سایر شهرهای کشور گفت:

یاسوج پایتخت ایالت و شهری مشهور است و از طرف دیگر طبیعتی خدادادی و چشم دارد. نواز: اما گاهی اوقات شاهد درگیری ها و حومه شهرها هستیم که به دلیل انتخاب نادرست ما در شوراها ایجاد شده است ، گاهی اوقات منطقه تا شورا و شهرداری و تا دو سال را تحت تأثیر قرار می دهد و رشد و توسعه این شهر را به حاشیه می برد.

آف آفرین تأکید کرد. انتخاب اشتباه و: مستقر استانداردهای قومی نه تنها از شهرنشینی و زیباسازی شهر جلوگیری می کند ، بلکه شهروندان شهر نیز در همه زمینه ها عقب خواهند ماند.

وی به شهروندان توصیه کرد که درست همانطور که از داوطلبان شورا می خواهد شفافیت برنامه را در اولویت قرار دهند ، انتخاب های مناسب را انجام دهند تا زمینه رشد شهر را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در همین راستا ، خبرگزاری آنلاین ، در طرحی به نام جنبش ، از ما ، نامزدها و مردم ، می خواهد تا با مشارکت وب سایت azma.net در چالش شفاف سازی شرکت کنند ، یعنی عملکرد و برنامه های حوزه های مختلف را به طور شفاف ارائه دهد. ، حتی مطالب بیان شده توسط نامزدها در خبرگزاری آنلاین و در وب سایت “از ما” منتشر می شود.