عمومی

دغدغه درمانی مردم دامغان لحاظ شد/ زیرساخت درمانی تقویت می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا آشناگر صبح شنبه در جلسه فرمانداری در دامغان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نگرانی های مردم دامغان درباره برادران رضا را برطرف می کند. کردی نگرانی در مورد بیماری های قلبی عروقی ، سالک و سایر بیماری ها از جمله نگرانی های اهالی دامغان است.

وی با بیان اینکه اقدامات مربوط به ساخت بیمارستان دوم دامغان باید با جدیت پیگیری ، گزارش و اطلاع رسانی شود ، افزود: “در دامغان و شهر ، استفاده از ظرفیت ارزشمند اهدا کنندگان برای حل مشکلات بهداشتی ضروری است.”

از قابلیت های موسسات خیریه استفاده کنید

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه فرماندار دامغان به عنوان رئیس قرارگاه کنترل بیماری جذام وظیفه هماهنگی این موضوع با سایر ادارات و ارگان ها را دارد ، گفت: “سازمان کنترل و برنامه ریزی بیماری سالک برای ارائه وام به منطقه و همچنین سازماندهی یک سازمان عکسها: NGO ها م mostثرترین راه مبارزه با بیماری سالک هستند.

آشناگر با اشاره به تقویت زیرساخت های پزشکی گفت: “با توجه به اینکه ما در ماه های آخر دولت هستیم ، مردم نباید تصور کنند که خدای ناکرده در رابطه با راه اندازی برنامه بیمارستان دوم در دامغان کندی و تنبلی وجود داشته باشد. «

او افزود. با نوسازی ، توسعه و تجهیز خدمات بیمارستان های استانی و همچنین تأمین نیروی انسانی مناسب و فعال سازی قسمت های مختلف بیمارستان ، مشکلات موجود در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان برطرف خواهد شد. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در بیمارستان مرکزی منطقه فقط به ساکنان سمنان محدود نمی شود و متعلق به کلیه ساکنان استان است.

وام بیمارستان دوم دامغان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته 100 درصد اعتبارات برای حل مشکل جستجوگران دامغان به مدیریت منطقه اختصاص داده شده بود ، این روند امسال نیز تکرار می شود. البته ساختن بیمارستان یک کار بسیار دشواری است ، البته ، در داخل آفتاب: قابل ذکر است که این موضوع مهم توسط نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

محمد مالکی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی های اصلی پس از ساخت بیمارستان دوم دامغان مسئله نیروی انسانی است که باید توضیحات لازم را به وزارت بهداشت ارائه داد ، گفت: “دستیابی به کمیسیون ماده 23 ساخت بیمارستان ، اگر دلسوزانه باشد ، همراهی مقامات دولتی بسیار دشوار نیست

او افزود. برای ساخت بیمارستان دوم دامغان 150 میلیون درام وام در نظر گرفته شده است که 15 میلیارد درام آن توسط نماینده دامغان در سال جاری و 135.5 میلیارد درام در سال آینده تأمین می شود ، بنابراین اگر کمیسیون ماده 23 مجوز دریافت کند ، ملی بودجه متعادل است ، اما باید تلاش شود تا کمیسیون ماده 23 در سپتامبر سال جاری تصویب شود ، در این صورت بودجه ای برای این پروژه به وزارتخانه اختصاص می یابد.

با طولانی شدن برنامه ها باریک شده است

فرماندار شهرستان دامغان در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به بهداشت و درمان شهرستان دامغان از مشکلات قدیمی است که مورد مطالبه مردم خوب این شهرستان است ، گفت: تأخیر در برخی موضوعات در سطح شهر و مقایسه فضای مجازی باعث شکایت شد مندی و این اعتراض مردم است.

مهدی بندر آبادی چهار بار گفتن آن قول آره بهره برداری از مجتمع دیالیز طبقه دوم بیمارستان برادران دامغان رضا که هنوز به اتمام نرسیده است باعث خشم و شکایت می شود مندی او گفت. وی گفت: “برخی از وعده ها و سخنرانی هایی که توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه های بهداشت سمنان محقق نشد ، مردم هستند.” مندی NGO ها و مردم دامغان.

وی افزود: کمبود نیرو برای مراکز درمانی دامغان یکی از اصلی ترین دغدغه های این شهرستان است. “پیشنهاد می شود برخی از مسئولیت ها از طریق سازمان اداری استخدام کشور ارتقا یابد.” لازم به ذکر است که علیرغم وجود مشاغل مختلف پزشکی در بیمارستان دامغان 15 روز در ماه ، در غیاب این متخصصان ، مشکلات در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان وجود دارد.