عمومی

آب‌درمانی‌های سرعین روزانه رصد می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نانوا باقرزاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت. وی افزود: نیازی به توجه به شایعات بی اساس مبنی بر آلودگی تصفیه خانه ها نیست، زیرا تصفیه خانه های سارین به صورت روزانه رصد و کنترل می شوند و به هیچ وجه این مسائل مطرح نمی شود. در مورد آلودگی تصفیه آب صحیح نیست.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 2 سال از وضعیت کرونا و تعطیلی سراین در سال جاری، با حجم بالای مسافران ورودی به سراین مواجه هستیم، تصریح کرد: سراین مملو از گردشگران داخلی و خارجی بود و شاهد شرایط مساعدی برای اقتصاد گردشگری موثر و ظرفیت سازی اقتصادی منطقه بودیم.

فرماندار سرعین لزوم حجم بالای تردد درون شهری و تکمیل جاده کمربندی سرعین را یادآور شد و گفت: سال آینده بر اساس طرح تفصیلی و جامع شهر سارین برای تسهیل در گذار و بررسی و کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر سارین.

باقرزاده به پنج هزار نفر جمعیت شهرستان سراین و جمعیت شناور اشاره کرد و افزود: برای تجهیز مجدد شهرداری درخواست درخواست جمعیت شناور را به مسئولان کشوری دادیم که بر این اساس حوزه بهداشت و درمان توسعه یابد. زمینه، تحصیل و موقعیت شغلی فرصت های دیگر باید در اسرع وقت در نظر گرفته شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیشرفت شهرداری سارین برنامه های عمرانی این شهر را با جدیت رصد کنیم و شاهد حرکت های موثری در بحث اشتغال و کارآفرینی باشیم.

باقرزاده افزود: وی ادامه داد: توسعه پرشتاب را به صنعت گردشگری محدود نکرده‌ایم، بلکه ایجاد کارخانه‌های مختلف به‌ویژه تولید مصالح ساختمانی استاندارد یکی از پروژه‌های صنعتی منطقه در دهه فجر امسال بود. ، با بهره برداری از چندین پروژه زمینه اشتغال 130 نفر در این مجتمع های تولیدی ایجاد شده است.

او گفت. وی افزود: با اجرای پروژه‌های عمرانی با استفاده از فناوری‌های روز، سعی می‌کنیم بر روی آجر، سفال و پازل، نیوجرسی، میز و سایر پروژه‌های شهری در صنعت ساختمان تمرکز کنیم و شاهد استانداردهای بالای تولید باشیم.

باکرزاده همچنین در مورد محور گردشگری بیله درغ و جاده ارجستان ادامه داد. این راه ارتباطی از جاده فرعی به جاده اصلی تبدیل شده و با اعتبارات اعتباری ملی تلاش برای بهبود کار، جدول گذاری و حتی اجرا می باشد. پروژه هادی در این مناطق مورد علاقه

فرماندار شهرستان سرعین خبر داد. اکثر 26 روستای سرعین با بازنگری در این برنامه برنامه هادی را اجرا کرده و یا در حال اجرای آن هستند.