عمومی

غفلت دستگاه های فرهنگی در استفاده از ظرفیت ها برای انسان سازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه سه شنبه در مصلای امام خمینی (ره) رامت اظهار داشت: تربیت مردم مهمترین رسالت همه پیامبران الهی است. رهبری مردم در جهان برای رسیدن به سعادت. و زندگی پس از مرگ یکی از رسالت های پیامبران الهی بود.

وی همچنان به پرورش و تعلیم مردم از مأموریتهای بزرگ پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) او اضافه کرد. “دشمن نقشه می بست تا بستر انبیا را بگیرد تا انسان را بسازد.”

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه شخصی سازی یا تبلیغ رو در رو یکی از راه های تربیت پیامبران الهی به مردم بود ، گفت:

وی گفت: شخصی که به خدا ایمان ندارد سعی در فریب دارد ، اما شخصی که از درون تغییر کند از هرگونه فریب محروم می شود. مورد دیگری که پیامبران پس از ایجاد تحول درونی به دنبال آن هستند. آنها دولت ساز هستند.

آیت الله فلاحتی به عنوان اقدام دیگر پیامبر به تشکیل دولت اسلامی ادامه داد و اعلام کرد: “امروز می بینیم که با پیروزی انقلاب اسلامی ، پایه های تمدن اسلامی گذاشته می شود.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مسئله فرهنگ افزود: بعد از انقلاب اسلامی ، سازمان های متولی فرهنگی از ابزارهای خود برای انسان سازی استفاده نکردند. که در:،

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت. داشتن حاکمیت الهی ، مردم ، مسئولان را مجبور می کند که صادقانه به عنوان جهادی در هر موقعیتی رفتار کنند.