عمومی

۳۰۰۰ هکتار از مراتع تنگستان در اختیار دامداران قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی عصر یکشنبه در چارچوب آیین روز درختکاری در روستا. گلینگون اعلام شد. امسال به همت منابع طبیعی شهرستان اجرای طرح ممیزی هزار هکتاری مراتع در روستاها. سمل: شمال – جنوب و همچنین دو هزار هکتار روستا گلینگوناین مراتع در اختیار 25 دامدار روستایی است سمل: جنوب-شمال، مثل هفت رقصنده دامداری روستا گلینگون آن را پست کرد.

وی با تبریک روز پاسداران انقلاب، روز درختکاری و شعبانیه، افزود: در این چهل اندی سال هاست که همه ما مدیون این اقدامات بزرگ و مؤثر کمیته بین المللی صلیب سرخ هستیم. باشد که خداوند به همه ما توفیق دهد تا با پیروی از روحیه حفاظتی که روح پاک دموکراسی و خدمت است، بیش از هر زمان دیگری به مردم خدمت کنیم.

فرماندار تنگستان با تاکید بر اهمیت و ضرورت حفظ محیط زیست افزود: «باید از امروز شروع کنیم تا در سال آینده فرهنگ درختکاری خوب را در شهر ایجاد کنیم که با این دوره یک ساله به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات در حوزه حفاظت از طبیعت درختکاری است، خاطرنشان کرد. «با توجه به پتانسیل این کار مهم، کاشت درخت در شهر باید با کیفیت سریع تری انجام شود.

لطفی گفت. باید از تمام منابع روستایی مانند دهیاری ها و شوراها برای تبیین مشکل احتمالی درختکاری استفاده شود تا مردم بیش از گذشته به آن روی بیاورند.