اجتماعی

تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال

مدیرعامل سازمان بیمه درمانی گفت. وی افزود: تسهیلات ویژه ای برای بروزرسانی كتابچه های بیمه درمانی بیمه ها به دلیل شیوع ویروس كرونا ایجاد شده و اعتبار كتابچه های بیمه سلامت تا پایان سال تمدید شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه و به نقل از وبدا ، محمد مهدی ناصحی در مورد تمدید دفترچه بیمه درمانی افزود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود. کلیه بیمه گذاران سازمان بیمه سلامت که بیش از 40 میلیون نفر جمعیت دارند ، به جز بیمه گذاران صندوق بیمه سلامت ایران ، نیازی به مشارکت در به روزرسانی دفترچه بیمه سلامت ندارند ؛ کلیه بیمارستان ها ، پزشکان ، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها می توانند دفترچه بیمه داشته باشند. خوب شوی. بر این اساس ، تاریخ اعتبار دفترچه بیمه درمانی برای افرادی که ابتدای سال 1399 را به اتمام رسانده اند ، مشخص نخواهد شد.

او گفت. بیمه گذاران سازمان بیمه سلامت می توانند با شماره گیری # 1666 * از تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت خود مطلع شوند.

ناصحی همچنین در مورد بیمه رایگان و بدون ارزیابی گسترده اعلام کرد. بر اساس مصوبه اخیر ستاد مبارزه با فساد ملی ، از روز گذشته کلیه کسانی که دفترچه بیمه درمانی ندارند یا دفترچه بیمه منقضی شده دارند می توانند با مراجعه به مراکز فروش اقدام کنند. بیمه پزشکی رایگان دریافت کنید جزوه بیمه سلامت عمومی فقط برای بخش دولتی معتبر است. کسانی که به دلایلی می خواهند به بخش خصوصی بروند باید برای ارزیابی گسترده ای در دفاتر پیشخوان اقدام کنند. علاوه بر این ، از طریق بخش ارجاع در وب سایت سازمان بیمه سلامت و بخش ارجاع ، بیمه شدگان می توانند ادعای ارزیابی مقیاس بزرگ را ارائه دهند.

انتهای پیام: