عمومی

تشکیل ۳ هزار پرونده تخلف صنفی در گیلان/ ۲۹ هزار بازرسی انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیمور پورحیدری شامگاه چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با شبکه باران با اشاره به افتتاح یک شرکت دانش بنیان در حوزه مهندسی مکانیک در شرق استان گیلان، اظهار داشت: این شرکت در حوزه مهندسی مکانیک فعالیت می کند. دارای ظرفیت صادراتی بالا، قادر به صادرات به 52 کشور، افزایش سهم صادرات در منطقه، حمایت از این گونه شرکت ها می باشد.

رئیس سازمان: س مت: گیلان با بیان اینکه مشوق های صادراتی نسبت به سال های گذشته نیست، بلکه ارزی است بیاورید:وی گفت: صادرکنندگان از این موضوع استقبال می کنند.

وی با بیان اینکه 2700 واحد صنعتی فعال در گیلان داریم که دارای 1800 ظرفیت تولید بالا هستند، گفت: ظرفیت تولید پایین 500 دستگاه است.

پورحیدری با اشاره به 90 کارخانه در اختیار بانک ها گفت نقش: های: تا پایان سال 68 واحد خریداری شده باید احیا شود که تاکنون 20 واحد آن را احیا کرده ایم.

رئیس سازمان: س مت: گیلان با اشاره به وجود 52 معدن فعال در استان گفت. “حدود 20 واحد معدنی به مزایده گذاشته شد، و ما 19 برنده داشتیم، و با در نظر گرفتن کارآمد بودن معدن و انفال، برنامه. نقش: سهم معادن در منطقه همچنان حفظ می شود.

وی با بیان اینکه گیلان یکی از مناطق پیشرو در بحث یارانه های انبوه است، افزود: همکاری خوب شرکت های پخش ما را مجبور کرد که در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداشته باشیم، کمبود انبار برای عرضه کالاهای مصرفی بزرگ احساس نکنیم.

پور حیدر با اشاره به اینکه در ایام مردمی سازی یارانه ها 29 هزار مورد بازرسی در استان انجام شد و روزانه 120 تیم شهرها را بررسی می کردند.

وی به صدور مجوز برای 25 هزار واحد صنفی در سال گذشته اشاره کرد. 300 هزار شغل در اصناف داریم، متقاضیان می توانند با سرمایه خود در حوزه اصناف منطقه شغل ایجاد کنند.