عمومی

تشکیل ۴۰ پرونده تخلف برای داروخانه‌ها در کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، حسین رضاپور اظهار داشت: “از ابتدای سال تاکنون 430 مورد بازرسی در داروخانه ها در کرمانشاه انجام شده است و 40 مورد تخلف عمومی در کمیسیون ماده 20 تشکیل شده است.”

او اضافه کرد. “جلسات مختلفی با داروخانه های توهین آمیز ، از جمله اخطار کتبی ، تعهد محضری ، ارسال به کمیسیون ماده 11 و همچنین ابطال صلاحیت مدیر فنی برگزار شده است.”

معاون کنترل مواد غذایی و دارویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، زیر نظر معاون وزیر غذا و دارو ، گفت:

رضاپور اظهار داشت. با توجه به سابقه کم داروخانه ها و الکل ، درمان های مختلفی با داروخانه های توهین آمیز انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر ، مشکل در تهیه و تحویل اقلام مرتبط با ویروس وجود دارد کرونا مانند ضد عفونی کننده ها و ماسک ها ، در داروخانه ها ماسک وجود ندارد ، اما ماسک های زیادی در داروخانه ها وجود دارد ، در حالی که در ماه آوریل ماسک فقط در داروخانه های شبانه روزی وجود داشت.

وی گفت: مشکل کمبود مواد ضد عفونی کننده از اواسط آوریل برطرف شده است. وی گفت: “مواد ضد عفونی کننده ای که کم الکل بودند برای کنترل دانشگاه های مخرب یا شرکت های دارویی تقلبی برای مبارزه با ویروس تهیه می شدند. کرونا این کافی نبود.

معاون کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، زیر نظر معاون وزیر غذا و دارو گفت: وی ادامه داد: در استان کرمانشاه 300 داروخانه وجود دارد و از تیرماه به بعد اولویت های ایجاد داروخانه های جدید مشخص می شود.

او اضافه کرد. “آنگاه به سادگی متوجه شدیم کرونامشکلات ارزی ، مالی و بانکی بین کشورها: کمبود داروهای انسولین وارفارین و ما تعدادی داروی ویژه بیمار داریم که در استان کرمانشاه موجود است ، گرچه در حال حاضر منابع موجود در دسترس است اما ممکن است در آینده با کمبود روبرو شویم ، بنابراین برای حل این مسئله مشورت می کنیم.

رضاپور تأکید کرد. “مردم هنوز از شیوع این بیماری رنج می برند.” کرونا شدت حساسیت آنها به ویروس کاهش نمی یابد کرونا آنها کاهش یافته اند ، در حالی که آنها باید مانند گذشته حساس باشند تا بتوانیم ویروس را دریافت کنیم. کرونا پیروز ، شکست