اجتماعی

شیرآلات سفید بهتره یا استیل

انواع شیرآلات از لوازم مهم هر خانه ای هستند که مورد استفاده همه اعضای خانواده قرار می گیرد. بنابراین باید مدل ها و نمونه های باکیفیت تهیه شود. به عبارت دیگر، این محصولات روزانه چندین بار توسط همه افراد استفاده می شود، بنابراین دقت و توجه به نکات مهم در انتخاب شیرآلات ساختمانی و بهداشتی نه تنها به سهولت استفاده کمک می کند، بلکه به دلیل دوام و ماندگاری باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. تبدیل شد.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید شیرآلات، انتخاب متریال، رنگ و پوشش مناسب است. به همین دلیل، بسیاری از مردم بین شیرآلات سفید و شیرآلات استیل سرگردان هستند. بنابراین، ما به بررسی مزایا و معایب هر یک از آنها ادامه خواهیم داد تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

شیرآلات سفید

معمولا بهترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور توجه ویژه ای به شیرآلات سفید در خط تولید خود داشته اند. یعنی محصولاتی در رنگ سفید برای مدل های مختلف شیر اهرمی، شیر چشمی و شیر توکار وجود دارد. در واقع تنها تفاوت عمده این شیرآلات با سایر مدل های رایج موجود در بازار مربوط به رنگ است که عموماً مزایا و معایب خاصی را در ارتباط با این محصولات به همراه دارد. به همین دلیل انتخاب و استفاده از مدل های سفید روز به روز در حال افزایش است و در جاهای بیشتری دیده می شود.

ویژگی های شیرآلات سفید

ویژگی ها یا مزایا و معایب شیرآلات سفید به طور کلی موضوعی است که آنها را نسبت به تعدادی از مدل های دیگر برتری می دهد. بنابراین، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها بهتر از شیرهای استیل هستند یا نه، باید این ویژگی ها را بدانید.

مزایای شیرآلات سفید

می توان گفت ویژگی های مثبت شیرآلات سفید باعث افزایش تولید و تقاضای آن در بازار ایران شده است.

  • رنگ خاص و منحصر به فرد شیرآلات سفید، انواع لکه های قطرات آب و حتی اثر انگشت را آشکار نمی کند.
  • مدل های سفید یک نوع محبوب در بین اکثر افراد است و با سلیقه های مختلف سازگار است. البته این مزیت را مدیون سادگی و در عین حال منحصر به فرد بودنشان هستند.
  • شیرآلات سفید از جذابیت و زیبایی ظاهری بالایی برخوردار هستند که آنها را به گزینه ای عالی برای قرار دادن در هر نوع دکوراسیونی تبدیل می کند. در نتیجه امکان استفاده و نصب این محصولات در دو حالت مدرن و سنتی وجود خواهد داشت.
  • نحوه تمیز کردن شیرهای آب سفید بسیار آسان است. البته این سوال به کیفیت پوشش یا پوشش محصول نیز بستگی دارد.
  • با نشان ندادن لک و اثر انگشت، در دراز مدت تازه و تمیز به نظر می رسند. به عنوان مثال، به عنوان شیرهای حمام، با وجود قرار گرفتن در معرض قطرات آب و رطوبت، از اثر پایدار و طولانی مدت برخوردار هستند.

البته، این که آیا شیرهای آب سفید این مزایا را ارائه می دهند یا خیر، بستگی زیادی به جنس بدنه و ساختار آنها دارد. در این راستا محصولات ساخته شده از آلیاژ برنج نسبت به مدل های دیگر از جمله چینی و پلاستیکی بهتر بوده و طبیعتا ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

معایب شیرآلات سفید

به طور کلی، اگر برای خرید شیرآلات سفید به سراغ بهترین شیرآلات ایران بروید، هیچ ضرر عمده ای نخواهید داشت، اما در کل بهتر است حواستان به این موارد باشد.

  • برای داشتن شیرهای سفید با ماندگاری طولانی، فقط باید مواد باکیفیت مانند آلیاژ برنج را انتخاب کنید. در غیر این صورت با انتخاب چینی هیچ تضمینی برای استحکام و مقاومت شیر ​​وجود نخواهد داشت.
  • در چند مورد و مدل، قیمت شیرهای سفید کمی بالاتر از شیرهای کرومی است.

در نتیجه می توان گفت که بیشتر مزایا و معایب شیر سفید به نوع محصول و سازنده آن بستگی دارد.

شیرآلات استیل

انواع شیرهای استیل از محصولات پرطرفدار بازار محسوب می شوند و از این رو در بسیاری از خانه ها به عنوان شیر سینک، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی یافت می شوند. رنگ این محصولات مشابه نقره ای یا کروم است و این مشکل مزایا و معایب زیادی را در مورد استفاده از آنها ایجاد کرده است. طرفداران شیرآلات توکار معمولا از این نوع رنگ برای شیرآلات خانگی خود استفاده می کنند. برای آشنایی با بهترین تولیدکنندگان شیرآلات توکار، مقاله بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران را حتما مطالعه کنید.

ویژگی های شیرهای فولادی

گاهی اوقات یافتن متریال با کیفیت و انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات کار دشواری است که با کسب اطلاعات در مورد ویژگی های هر مدل آسانتر می شود. با توجه به این نکته، مزایا و معایب شیرآلات فولادی از نکات مهم انتخاب می باشد.

مزایای شیرآلات فولادی

  • شیرآلات استیل جلوه و ظاهر نسبتا ساده ای دارند که برای بسیاری آنها را نسبت به سایر مواد، رنگ ها و مدل ها برتری می دهد.
  • دوام و استحکام این محصولات عالی و مفید خواهد بود اما نباید توجه به نقش کیفیت و برند سازنده را فراموش کرد.
  • با دانستن نحوه تمیز کردن شیرآلات، می توانید آنها را به راحتی تمیز کنید.
  • تنوع طراحی و ساخت شیرآلات فولادی چشمگیر است.

لازم به ذکر است که هر یک از مزایای این محصول به کیفیت مواد مصرفی در تولید بستگی دارد.

معایب شیرآلات فولادی

دانستن معایب محصولات مختلف از جمله شیرآلات استیل شرط حکمت است و توجه به این موضوع حتی در انتخاب و خرید بهترین شیرآلات ایرانی نیز صدق می کند.

  • برای خرید شیرآلات فولادی باید مواد مناسب مانند فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید تا از کیفیت مورد نیاز محصول اطمینان حاصل کنید.
  • قیمت شیرآلات استیل در برخی مدل ها بالاست.

شیرآلات سفید بهتر است یا فولادی؟

در نهایت با بررسی کامل ویژگی های هر یک از مدل ها، متوجه می شوید که تفاوت اصلی آنها در ظاهر و قیمت است. یعنی انواع شیرآلات سفید به دلیل نوع و رنگ خاصی که دارند به دور از لکه و آلودگی هستند اما در مورد شیرهای استیل اینطور نیست و نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند. همچنین برای بسیاری از سلیقه ها شیرهای سفید زیباتر هستند اما انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شخصی دارد. جدای از این عوامل، قیمت شیرآلات سفید در برخی مدل ها و قیمت شیرآلات استیل در برخی مدل ها بیشتر خواهد بود. در نتیجه با توجه به اولویت ها و در نظر گرفتن نکات مطرح شده می توانید شخصاً بهترین هر کدام را انتخاب کنید.